1

Onderwerp: ervaring taartencentrum zoetermeer

wie heeft er ervaring met het taartencentrum zoetermeer? ik heb al ruim een week geleden een mold besteld en betaald maar tot op heden nog niets ontvangen.  :(
ik heb al gemaild maar ik krijg geen reactie....beetje jammer want ik kan niet wachten om met de mold aan de slag te gaan.....
is er iets bekend over dat hun altijd een wat langere levertijd hebben?

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Ik zou eerst hun even bellen voordat je hier iets op het forum zet denk ik.

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

als er een is die goed en snel en eerliijk is ' is het lupe van het taartencentrum
.

Veel taart plezier

4

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Suikertaartjes-Suuz schreef:

Ik zou eerst hun even bellen voordat je hier iets op het forum zet denk ik.



Uhm, sorry hoor maar ik vraag gewoon naar ervaringen mbt de levertijd zoals je in mijn bericht kunt lezen. Bovendien kreeg ik niemand te pakken telefonisch....misschien omdat het maandag is oid.....

5

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

bettie schreef:

als er een is die goed en snel en eerliijk is ' is het lupe van het taartencentrum
.


Bedankt, dan weet ik voldoende! :D

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

* knip*

Zulke reacties zijn niet gewenst op het forum. Zie de regels. (bovenin de balk)

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

hallo,

heb jij je spullen nog wel gehad??

liefs Daisy

8

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Lupe is heel moeilijk te bereiken, en geloof mij, ze geeft nog liever 100 molds gratis dan dat zij er een  niet zou leveren.

Veel taart plezier

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

ow oke,

sjah.. maar waarom is ze zo moeilijk te bereiken?? Ze kan toch wel iets laten weten lijkt mij.. Ik weet niet zo goed wat ik hier precies over neer kan zetten. Maar wacht zelf ook al een tijdje op een pakketje...

Bedankt in iedere geval op een reactie terug!!

Liefs Daisy

10

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Ik heb uiteindelijk ook mijn bestelling ontvangen, MET een extra'tje  ter compensatie! Dus het gaat zeker goed komen! ;)

11

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Lupe is mañana (komt morgen wel) en een chaootje. Niet om goed te praten, maar om je hopelijk gerust te stellen.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Oke dan,

niet echt netjes van haar... ik voel me best schuldig nu want heb namelijk een pittig bericht ernaartoe gedaan. Maar nu ik jullie ervaringen lees komt het uiteindelijk toch.. Ik wacht toch al 3 weken ongeveer... terwijl je meestal toch je pakketje na 2-3 werkdagen verwacht.. Sjaah en als je dan niemand te pakken krijgt voel je je toch niet op je gemak hahaha OOPS!

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Zou ik een excuus berichtje moeten sturen, of zou ze hiervan een les uithalen?? Je zou maar een taartbestelling krijgen van een klant en je krijgt je spullen maar niet vanwege (komt morgen wel).. Kan ook niet eigenlijk eh.. Maar ik vind al zo'n opluchting door met jullie te kunnen delen!!

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Daisy Verbakel schreef:

Zou ik een excuus berichtje moeten sturen, of zou ze hiervan een les uithalen?? Je zou maar een taartbestelling krijgen van een klant en je krijgt je spullen maar niet vanwege (komt morgen wel).. Kan ook niet eigenlijk eh.. Maar ik vind al zo'n opluchting door met jullie te kunnen delen!!

Nou ik vind 3 weken ook best lang. Dan zou ik ook niet blij zijn! En als iemand dan niet te bereiken is... misschien is er wel iets aan e hand, maar dan is het wel fijn om dat te weten.

15

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Ik ken Lupe al 6 jaar, en weet dat er heel  veel problemen met tel en internet waren. In de avond kan je haar helemaal niet bereiken.

Veel taart plezier

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Tja, 3 weken is wel lang, maar vandaag is het maandag en is de winkel dicht..

Ze is de afgelopen weken wel erg druk geweest met een verbouwing/uitbreiding van de zaak

Het komt vast snel goed!

I never met a calorie I didn't like....

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

hey hey,

nou het smsje heeft toch wel effect gehad. Heb eindelijk contact met haar gehad. Dus bij deze is het gelijk geregeld en afgehandeld..
Ze heeft het netjes opgelost  :Y 

Daisje

18

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Ik wacht al 6 weken op mijn bestelling, op mijn mails wordt niet gereageerd. Ik heb ook berichten ingesproken, ook geen reactie......

19

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Heb je al een smsje gestuurd?
Dat staat op haar site, graag een sms als we niet opnemen.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

20

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Uit de regels............

# Een topic met anti-reclame voor een andere (web)winkel voor taartdecoratie zien wij ook liever niet op het forum

Zoals in andere berichten te lezen komt het echt wel goed, als je de tips/adviezen opvolgt.

21

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Aangezien het voor mij lekker in de buurt is rij ik er af en toe naartoe,
ik vind Lupe echt een geweldig mens en ik ga er dan ook zeker van uit dat het helemaal goed zal komen voor iedereen.

Misschien is blijven proberen te bellen wel een idee,
of zoals gezegd een smsje  :Y

22

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Lupe zal best wel een best mens zijn, maar 6 weken vind ik ook best lang. Heb even op de site rondgeneusd en daar staat dat ze streven naar bezorgen binnen 30 dagen. Persoonlijk zou ik hier dan niet bestellen omdat ik vaak de spullen binnen 1-2 weken nodig heb.
Ik denk dat Lupe het ook niet echt leuk zou vinden wanneer ze weken op haar geld moet wachten  ;) .....

23 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (16-06-2013 19:16)

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Ik heb donderdag persoonlijk een briefje op haar bureau geplakt, dus het komt echt goed!

De winkel is dinsdag weer open

I never met a calorie I didn't like....

24

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Ik heb 2 weken terug ook een bestelling gedaan bij het Taartencentrum en gevraagd bij de bestelling als opmerking hoelang het duurt voordat ik de producten kan verwachten. Dit aangezien ik het snel nodig heb. Helaas heb ik op mijn vraag nog steeds geen antwoord gekregen.

Ik heb inmiddels gemaild, meerdere keren op verschillende dagen/tijdstippen gebeld, gesmst en een contactformulier via de website geschreven. En ik krijg nergens reactie op.....

Ik begin nu toch wel moedeloos te worden en te twijfelen of ik überhaupt mijn bestelling nog ga ontvangen.......?! Helaas woon ik niet in de buurt en kan ik niet even zo langs rijden om het na te gaan.
Ik hoop mijn bestelling snel te ontvangen voordat het te laat is en daarnaast hoop ik in ieder geval een reactie te ontvangen van iemand...

Heeft er iemand de laatste tijd hier nog iets besteld en is dat wel goed gegaan?? Ik hoor het graag...

25

Re: ervaring taartencentrum zoetermeer

Ik heb vorige week een aantal produkten bij taarten centrum zoetermeer besteld. Ik had bij " opmerkingen" gebraagd hoelang t leveren zou duren.hier heb ik geen reactie op gekregen. Ik heb op maandag besteld. Op vrijdag heb ik meerdere keren gebeld naar t genoemde gsm nummer en een mail gestuurd om te vragen wanneer de spulletjes zouden komen. Op de site staat dat je kunt smssen bij geen gehoor, dat heb ik ook gedaan. Ik heb meerdere keren de voicemail in gesproken maar ik krijg geen reactie. Als de levertijd langer duurt heb ik daar begrip voor, maar er staat ook niks over op de website. Ben ik nu belazerd? Of is er nog hoop? Iemand een id? Alvast bedankt