1

Onderwerp: Ik ben weer begonnen met bloggen! Tips gewild ;)

Ik heb vrij lang een blog bijgehouden maar ben daar een tijdje geleden mee gestopt, stom want nu mis ik het bloggen vreselijk.
Vandaar dat ik weer begonnen ben!

Ik zou alleen graag van mede baksters horen wat jullie graag op een bakblog zouden zien en of jullie nog op/aan merkingen hebben om de blog te kunnen verbeteren...

Dus bij deze: wat missen jullie, zouden jullie graag zien, of vind je juist overbodig op mijn blog?

Groetjes Marieke

oja, website is wel handig he  ;)  www.mycakes.nl

Volg al mijn bak avonturen en recepten op www.mycakes.nl

2

Re: Ik ben weer begonnen met bloggen! Tips gewild ;)

Hoi Marieke,

Leuk he bloggen, ik blog inmiddels al 3 jaar ben eerst begonnen met bloggen over taarten maar inmiddels blog ik over van alles wat ik leuk vind, voornamelijk creatieve dingen. Mijn blog vind je op: www.gewoonmarieke.com.

Ik heb net ook even op je blog gekeken en ik vond het er goed uitzien hoor. Niet te druk qua lay-out daar gaan sommige nog weleens de mist mee in.

Wat ik alleen wel mis is een gadget waarmee mensen je blog kunnen volgen. Ik zelf volg mensen altijd via mijn Google-reader dus ik gebruik niet vaak de volg-gadget maar ik weet dat veel mensen in blogland het wel fijn vinden.

Voor de rest zou ik gewoon verder gaan met bloggen zoals je doet, je schrijft leuk en duidelijk en je blog zie er leuk uit.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

3

heel erg leuk..ik ben vrijdag eraan begonnen maar zie dat die van jou een stuk leuker is met die tekst erbij..zelf bak ik nog niet zolang. mag ik vragen hoe zwaar 1 cc van jou is..ik ben nog steeds aan t zoeken naar de goede verhouding en die van jou zijn prachtig. groetjes monique

4

Hey marieke (leuke naam trouwens  ;) ), bedankt voor de tips. Via twitter laat ik de updates altijd weten maar een ander middel zou inderdaad wel handig zijn zeker nu ik door het wijzigen van m'n twitteracccount de meeste volgers kwijt ben..  :/ ik ga er even naar zoeken  :)

Monique, ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld met hoe zwaar 1 cc is, dat wisselt namelijk nogal per recept, als je de vormpjes voor 2/3 vult met beslag kom dit ongeacht het gewicht meestal uit op een mooie volle cupcake. Hopelijk heb ik je hier toch een beetje mee geholpen en anders hoor ik het graag!

Groetjes Marieke

Volg al mijn bak avonturen en recepten op www.mycakes.nl