Maria1000 schreef: Hoe breng jij dat glazuur op, met een cornet of met een spuitzak?
Ik gebruik een cornetje wel voor kleine hoeveelheden, maar als het meer dan 75 gram is, of als ik vaak van spuitmondje wil wisselen, dan kies ik al snel voor een spuitzak 
taartenprinsesje schreef: welke uitsteker heb je gebruikt voor die vogelkooitjes?
Van ecrandle.com, daar komt ook die grote taart-op-standaard vandaan 
Maria1000 schreef:Hoe maak je dat goudkleurige glazuur, doe je dan van dat goudpoeder erdoor of iets? En die paarse hengseltjes van die mandjes, is dat ook gewoon glazuur? Ik ga ze een keer proberen na te maken, vind je dat goed?
Ik kleur de icing met Gold van americolor, daarna alles met de hand schilderen met goud 
De handvaten zijn inderdaad ook van royal icing, stevige versie. Uiteraard is het goed om ze te maken! ( Ik heb ze ook niet helemaal zelf bedacht, hoor
)
Annelies schreef:Maar ja, je hebt natuurlijk ook tijd genoeg....zo tussen 2 en 5 uur 's nachts...... 
Jij hebt het goed begrepen, Annelies! De wallen onder mijn ogen zijn ongeveer zo paars als de kooitjes
Maar ja, het is zo heerlijk om te doen!
Bedankt voor alle leuke reacties allemaal!
Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>