Onderwerp: Vuttaart voor mijn vader
Gisteravond een prachtig afscheid gehad van mijn vader omdat hij met de Vut gaat.
Bijna 40 jaar heeft hij op het zwembad gewerkt en omdat hij morgen jarig is wilde ik een leuke taart voor hem maken en morgen meenemen. Ik had er de hele zondag voor uitgetrokken, maar de dag begon even iets anders. Vanmorgen stond om 7.30 mijn zoontje aan mijn bed, mam je moet gauw beneden komen er is iets ergs gebeurd........ Wat bleek, wij hebben boven onze bijkeuken een zoldertje, en daar was een emmer latex van 20 liter afgevallen, zo plons in de bijkeuken. Ik wil niet weten hoeveel liter er nu in mijn bijkeuken lag, maar weet wel dat ik samen met mijn man 3 uur bezig ben geweest om de bende op te ruimen. Ik had de pest in want ik had al een stuk op weg kunnen zijn met mijn taart.
Uiteindelijk pas vanmiddag begonnen.
Wat ik in mijn hoofd had kwam er gewoon niet meer uit na zo'n ochtend, maar ik ben uiteindelijk wel trots op het eindresultaat. Yes hij is strak, gevuld met slagroom en bbr, en afgesmeerd met botercreme met lemoncurd er door heen.
Nou daar is ie dan:

Wat een verhaal, wat een dag.............................................pppfffffffffffffffffffff
Gelukkig was het Latex, wat je al zei... je moet er toch niet aan denken als het... nou laat maar....
!