1

Onderwerp: Vuttaart voor mijn vader

Gisteravond een prachtig afscheid gehad van mijn vader omdat hij met de Vut gaat.
Bijna 40 jaar heeft hij op het zwembad gewerkt en omdat hij morgen jarig is wilde ik een leuke taart voor hem maken en morgen meenemen. Ik had er de hele zondag voor uitgetrokken, maar de dag begon even iets anders. Vanmorgen stond om 7.30 mijn zoontje aan mijn bed, mam je moet gauw beneden komen er is iets ergs gebeurd........ Wat bleek, wij hebben boven onze bijkeuken een zoldertje, en daar was een emmer latex van 20 liter afgevallen, zo plons in de bijkeuken. Ik wil niet weten hoeveel liter er nu in mijn bijkeuken lag, maar weet wel dat ik samen met mijn man 3 uur bezig ben geweest om de bende op te ruimen. Ik had de pest in want ik had al een stuk op weg kunnen zijn met mijn taart.

Uiteindelijk pas vanmiddag begonnen.
Wat ik in mijn hoofd had kwam er gewoon niet meer uit na zo'n ochtend, maar ik ben uiteindelijk wel trots op het eindresultaat. Yes hij is strak, gevuld met slagroom en bbr, en afgesmeerd met botercreme met lemoncurd er door heen.
Nou daar is ie dan:

http://i32.tinypic.com/66jm78.jpg

Wat een verhaal, wat een dag.............................................pppfffffffffffffffffffff

2

Re: Vuttaart voor mijn vader

Nou...ondanks de tegenslagen is hij wel heeeeel leuk geworden!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Nou zeg wat een gedoe met die verf, dat kan je er even niet bij hebben als je een taart wilt maken. Maar goed je taart is gelukkig superstrak geworden en ziet er gezellig uit. Die rand van "zwemlijn" is een leuk detail!

Groetjes,
Annelies

4

Strak, fleurig en lekker! te gek dus! En dat allemaal nog na al die verf. Pffff, ik zou gek worden als ik dit zou aantreffen in mijn bijkeuken denk ik.

Ah, Enkhuizer Zand! Tegenover Sprookjeswonderland, toch?
Leuk zwembad! En leuke taart!

Is je bijkeuken alweer een beetje spettervrij? Brrrr... moet er niet aan denken. Zeker als je nog taartjes moet maken enzo!

Grtz,
Lampie

6

hmmmmmmmmm in het vervolg kan je johan beter vragen om het direkt tegen het plafond aan te smeren.....   ik wil niet weten wat voor bende dat was en wat een werk om het op te ruimen getver....... Heb je het nog een beetje goed schoon kunnen krijgen ? Maar ehhh je taart is inderdaad strak geworden en toch hardstikke leuk ???? Heel erg mooi geworden en ik hoop dat vader kees een mooie afscheidsreceptie heeft gehad en dat hij nu eindelijk eens lekker kan gaan genieten !! (leuk stukje in de krant ook trouwens)

Leuk gemaakt!!!

8

Ja hoor we hebben de bijkeuken helemaal schoon gekregen, gelukkig is latex op waterbasis............, maar als je het zo zag liggen wist je even niet waar te beginnen, grrrrrrrrrrr,
en inderdaad Lampie Enkhuizerzand is tegenover sprookjeswonderland.

9

Wees blij dat het in de bijkeuken was en niet zoals bij mijn buurvrouw over de trap (helpt dat een beetje?)
Hij is superleuk!

Greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

10

Jeeeeeeeeeeemig, wat een verhaal!!! Wat afgrijselijk.... :S Gelukkig was het Latex, wat je al zei... je moet er toch niet aan denken als het... nou laat maar....

Je taart is prachtig geworden... superleuk met die onderrand!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

11

je randje is leuk bedacht en je taart is lekker strak.

groetjes,Natasja.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

12

Ja dat is nog erger dan een bus poedersuiker waarvan de bodem eruit valt en de suiker zich verspreidt over alle pakjes en zakjes in je apothekerskast. Of een doos eieren van de keldertrap laten vallen, ook goed voor een aardige smurrieboel...
Maar desondanks is je taart toch erg leuk geworden en met veel liefde gemaakt :Y !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

13

Oooo wat erg, je hele bijkeueken onder de verf!! Ik kan me voorstellen dat je flink de pee in had!!

De taart is ondanks alle ellende toch heel erg goed gelukt!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

14

heel goed gemaakt ondanks de probleempjes.

gr van marijke

10 augustus 2007 zijn wij getrouwd en ik heb mijn eigen bruidstaart gemaakt.
mijn taartcreaties kan je hier vinden. www.marijkevanburgh.mijnalbums.nl

15

ohw wat erg van je bijkeuken zeg! Het zal je gebeuren..

Het taartje is trouwens wel erg leuk geworden hoor!

16

de taart is idd erg leuk!
Nog een geluk bij een ongeluk dat de taart nog niet klaar was en onder de emmer latex terecht zou zijn gekomen...toch?

Je hart fluitsert, luister goed!

17

Jeetje wat een dag!
Maar wat een leuke taart heb je voor je vader gemaakt! heel erg leuk!

Groetjes Tweety!