1 Laatst bewerkt door MissFluffy (01-04-2012 08:06)

Onderwerp: Olifantje

Ik moet volgende week een taart maken voor mijn tante, die gek is op olifantjes. dus heb ik van de week maar eens uitgeprobeerd of het lukte om een olifantje te boetseren,

mijn eerste boetseerwerkje(als je roosjes niet meetelt)
zijn er nog tips?
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/524273_3199788712583_1201999574_32416544_925780885_n.jpg

2

Re: Olifantje

mooi hoor!

3

hij is leuk:)

Je zou nog wel een roze binnenkant bij de oren kunnen maken en of  nagellak... misschien wat wimpers, maar hij is nu al ergggg leuk :)

4

Net wat sweet978 zegt :Y : Binnenkant van de oren en nageltjes roze.  En als je wat wimpers gaat tekenen krijgt ze iets meer uitstraling.

Groetjes van Marjon

5

wat een schatje :Y

6

Ik heb expres geen wimpers getekend omdat ik geen voedselstift heb. en de oogjes dus met watervaste stift heb gedaan. ik wilde dat hij wel eetbaar bleef. en die kleine oogjes kun je er zo uitplukken eventueel. roze binnenkant heb ik niet gedaan omdat olifanten dat in het echt ook niet hebben :) zou wel kunnen, maar vind het zelf niet zo mooi.

7

Hihi..je hebt helemaal gelijk! Maar ik heb ook nog nooit een olifantje met een strikje in het haar gezien :lol:
Ik vind het wel een schatje hoor! :Y

Groetjes van Marjon

8 Laatst bewerkt door MissFluffy (04-10-2012 18:38)

haha daar heb je wel een punt  :P
maar te schattig om weg te laten