Onderwerp: Peter Pan, Ernie, Kasteel, Cars stapel en Nijntje
Een hele goede morgen, de afgelopen weken weer gezellig in de weer geweest. Het is er niet van gekomen om ze te plaatsen, vandaar nu alles bij elkaar.
De Peter Pan (Petra nog bedankt voor het plaatje) wordt staks opgehaald. Vondt hem erg leuk om te puzzelen alleen moeite met zijn witte kraag, shirt, roesje (ach geef het een naam). Gevuld met Chocolademouse en vlokken.
De Ernie taart was ook geweldig om te doen. Zo vrolijk. Ben zelf helemaal gek van Ernie (en zijn vriendje Bert, maar die mocht er niet op....:( )
Gevuld met aardbeienmouse en chocoladevlokken.
De Cars-taart en de kasteeltaart waren voor de verjaardag van mijn zoontje Sem. Hij werdt 4 jaar en uiteindelijk moesten het deze taarten van hem worden. Het kasteel is iets te groot uitgevallen, had geen plek meer voor de ophaalbrug en de haaien in de kracht.....Hij vondt hem in ieder geval geweldig (pfhhhh )

Nijntje taart, veel bijzonders kan ik daar niet van vertellen
Gevuld met bokkepootjesvulling
Sam nam afscheid op de peuterspeelzaal en wilde een taartje geven aan de lieve juffen.
Een geboorte taart voor Jens. Het mannetje had in de buik constant zijn duimpje in zijn mond (zo werdt me verteld) dus of het babietje ook zijn duimpje in zijn mondje kon..... Heb mijn best gedaan, de 2e keer een baby gemaakt, moet zeggen, valt niet geheel tegen (al zeg ik het zelf
)
Bedankt voor het kijken maar weer en zoals vele zeggen geld voor mij ook "Tips zijn altijd welkom".
Groetjes Linda

!