Onderwerp: Paas mini stapeltaartje 13 cm hoog,alles in mini formaat
een lief klein mini paas stapeltaartje 13 cm hoog en alles in mini formaat.lekker priegel werk
ik heb er een roos bij gelegd dan zie je hoe klein het taartje is
taartgroetjes Carla
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paas mini stapeltaartje 13 cm hoog,alles in mini formaat
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
een lief klein mini paas stapeltaartje 13 cm hoog en alles in mini formaat.lekker priegel werk
ik heb er een roos bij gelegd dan zie je hoe klein het taartje is
taartgroetjes Carla
aah, zo lief! Erg leuk hoor! 
Gaahaaf!! Wat een mooie mini stapel, erg jaloers hier 
Hij is mooi hoor!
Chapeau!
Zo klein en zo mooi. Dat heb je zeker met vergrootglas en pincet gedaan.
Misschien weer een domme vraag van mij
. Waar haal je de mini bakvormen of steek je ze uit een gewone biscuit.
Hoop dat je me kan helpen aangezien ik ze wel errug leuk vind en hou van priegelwerk.
groetjes, Peet
Ziet er
uit!
Erg leuk Carla!
Leuk hoor Carla, wat een gepriegel zal dat zijn 
Blijft leuk die kleine taartjes!
Vraagje: Wat voor vorm heb je gebruikt voor het gras?
Wat gezellig!!!
Toppie. Weet sinds gisterenavond dat het inderdaad een heel gepiel is om alles een beetje leuk en in verhouding op de taart te krijgen 
Wat een schattig paasstapeltje! 
allereerst TNX voor weer zulke leuk reaktie's meiden en ga nu antwoorden
Femke vond dat gepriegel heerlijk, Rob had totaal geen kind aan me,was zo lief bezig

Peca-- ik heb al een leesbril,vind het meer dan genoeg
Peet ----domme vragen bestaan niet,het bakblik is van hipperdepip taartdesign en dat is een bakblik waarin je 4 mini taartjes bakt en ik gebruik er cakemeel voor,is iets steviger.
Afke--- ik heb zelf een mold gemaakt van sillicreations en die heb ik gebruikt.
en An ik wacht in spanning

wat een lief paasministapeltje 
Leuk zeg! Dat zal zeker een priegelwerk zijn geweest. Wordt zo'n ministapeltaart dan nog gevuld, of is het daar te klein voor? 
Daantje als ik zo;n mini taartje eet vul ik ze wel,want dat vind ik het lekkerst,maar deze hou ik voor de sier,dus NIET gevuld
grt Carla
Ik had het al gezegd,ik vind hem superschattig

Hij is echt geweldig!
Mag ik vragen hoelang je het goed houd als je hem niet vult?
En hoelang heb je er over gedaan om hem te maken?
Mooi Carla!!!
Wat een gepriegel moet dat zijn geweest!!!

hoi Elma ik heb um zondag bekleed en door veel te kleppen met me freubel dinnetjes was die van mij natuurlijk nog niet af
en heb toen na me werk ff gefreubeld dus denk 3-4 uurtjes met boetseren en versieren en het bekleden is bij mij zo gepiept hoor makkie 
en ik denk dat tie heel lang goed blijft,zeker maanden het wordt gewoon kei hard en gaat wat verkleuren,ga um straks ff voorzichtig sprayen kijken of de kleur wat langer mooi blijft
grt Carla
hoi Elma ik heb um zondag bekleed en door veel te kleppen met me freubel dinnetjes was die van mij natuurlijk nog niet af
en heb toen na me werk ff gefreubeld dus denk 3-4 uurtjes met boetseren en versieren en het bekleden is bij mij zo gepiept hoor makkie
en ik denk dat tie heel lang goed blijft,zeker maanden het wordt gewoon kei hard en gaat wat verkleuren,ga um straks ff voorzichtig sprayen kijken of de kleur wat langer mooi blijft
grt Carla
Hoi late reactie sorry
.
Kleppen hoort er bij maar ik vind dat u hem snel hebt gemaakt ik ben een beginner dus ik doe er veel langer over al merk ik dat als ik iets voor het eerst maak dat dat veel tijd kost maar als ik het een 2e keer maak gaat het eigenlijk veel sneller.
U heeft het erover dat u het taartje ging sprayen waarmee doet u dat.
Mijn 1e boetseersel is helaas opgegeten maar nu bewaar ik op het momentwat ik heb gemaakt en ik wil het wel zo lang mogelijk laten staan.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Paas mini stapeltaartje 13 cm hoog,alles in mini formaat