1

Onderwerp: grote hoeveelheden mini cc's vervoeren

Voor de school van mijn zoon kreeg ik de opdracht om 325 mini cc's te maken ivm de 300ste leerling. Hartstikke leuk! Maar ik zat een beetje met vervoer in de knoop. Ik wilde nl. geen doosjes kopen. Nu heb ik dit bedacht........Ik  heb voor mijn 30x30 cm gebaksdozen 8 mdf-plankjes gezaagd (afmeting 29x29) en deze helemaal rondom bekleed met feestelijk plastic wegwerptafelkleed, omdat ik natuurlijk geen stofjes en zo op de cc's wilde. In de hoeken heeft mijn man kleine gaatjes geboord waar precies een sateprikker doorheen gaat. Niet te grote gaten dus. Op een plankje passen precies 45 cc's. Dan steek ik een rietje in het onderste plankje en doe daar een groot rietje omheen zodat het bovenste plankje op het rietje steunt. Hier ook weer 45 cc's op. In 1 doos kunnen er dus 90! De sateprikker knip ik af op een hoogte dat de deksel er op blijft steunen en zo dat de doos nog wel dicht kan.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KRZ7M6QO.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CIVOUVAW.jpg

2

Re: grote hoeveelheden mini cc's vervoeren

Slim bedacht en wat een hoeveelheid. Ik heb weleens gehoord dat iemand ze in eierdozen vervoerde en dan bijv. van die grote platte waar ze bij de poelier instaan per 20.

3

Re: grote hoeveelheden mini cc's vervoeren

Mirie schreef:

Slim bedacht en wat een hoeveelheid. Ik heb weleens gehoord dat iemand ze in eierdozen vervoerde en dan bijv. van die grote platte waar ze bij de poelier instaan per 20.

Die heb ik ook thuis staan en heb hier wel over gedacht, maar dan zou ik die in stukken moeten knippen om ze mooi in de doos te krijgen. Ik zou er ook folie oid overheen moeten doen ivm salmonella. Dan vind ik het er zo rommelig uitzien. Ik had nl. ook nog de bananencakejes (allerlei allergie-vrij) en deze heb ik wel in zó'n tray gedaan met daarover hetzelfde plastic als de plankjes.

4

Re: grote hoeveelheden mini cc's vervoeren

Dat is een handig idee en ziet er nog hartstikke netjes uit ook :thumb:!

5

Re: grote hoeveelheden mini cc's vervoeren

goed gedaan zeg!

6

Re: grote hoeveelheden mini cc's vervoeren

Via mijn werk kochten wij wel eens grote hoeveelheden cupcakes in en die zitten standaard in van die houders van plastic. Die hebben we bewaard en sindsdien is het veel makkerijker vervoeren. Ik had hiervoor ook het probleem met vervoeren. Ik heb toen eens een gek idee gehad grote foto lijsten te vullen met kippengaas en ze hierin te steken.... :D

7

Re: grote hoeveelheden mini cc's vervoeren

Slim en netjes !

Groet, Jolanda

8

Re: grote hoeveelheden mini cc's vervoeren

MiloStar schreef:

Via mijn werk kochten wij wel eens grote hoeveelheden cupcakes in en die zitten standaard in van die houders van plastic. Die hebben we bewaard en sindsdien is het veel makkerijker vervoeren. Ik had hiervoor ook het probleem met vervoeren. Ik heb toen eens een gek idee gehad grote foto lijsten te vullen met kippengaas en ze hierin te steken.... :D


foto????  :Y

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

9

Re: grote hoeveelheden mini cc's vervoeren

wat slim bedacht!!! en wat zien ze er leuk uit :D  :thumb: