Onderwerp: In Italie snappen ze niks van de Sarah-grap
Maar omdat het natuurlijk wel een bijzondere leeftijd is, mocht die wel lekker groot op de taart. En Claudia, die je ècht nog geen 50 jaar zou schatten, mocht er ook op.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » In Italie snappen ze niks van de Sarah-grap
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Maar omdat het natuurlijk wel een bijzondere leeftijd is, mocht die wel lekker groot op de taart. En Claudia, die je ècht nog geen 50 jaar zou schatten, mocht er ook op.

Mooi!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi.....houd helemaal niet van geel.....maar vanaf nu wel!
WauW!! Superchique, superstrakkkkk! Heeeeel gaaf!
Wat een supermooie taart, geweldig!
Hier kennen ze Sarah en abraham ook niet.
Je taart is weer prachtig en het boesteersel is helemaal

Prachtige stapel, prachtige rozen en prachtig boetseersel! 
wauw
Wat een liefie, prachtige taart en zo mooi geboetseerd !!
Wat een schitterende taart! Strak, prachtige rozen en een mooie vrouw 
Hihihi, ik kan me zo voorstellen dat die Italiaanse Bella Donnas niet met zo'n ouwe grijze Sarah geassocieerd willen worden 
Dit is wel een beauty weer, zowel @sarah@ als de taart!

Laten we zeggen dat ik heel gelukkig zou zijn als ik er zo zou uitzien op mijn 50ste!
Leuke taart en prachtig geboetseerd. Maak je zo'n staand poppetje in 2 dagen en/of tylose erdoor?
wat een prachtige, eenvoudige (in de zin van less is more; in de zin van geen overbodige frutsels, in de zin van daar houd ik van), taart 
Mooi!! 
Heel erg mooi!!!
Wat voor onderplaten gebruik je eigenlijk? Die zien er zo superstrak en -wit uit (viel me ook al op bij die mooie taarten in het topic van de headerfoto's
)
echt prachtig gedaan... Ik vind de kleuren zo mooi zo bij dat wit

Leuke taart en prachtig geboetseerd. Maak je zo'n staand poppetje in 2 dagen en/of tylose erdoor?
Het is fondant met tylose en een prikker. Maar meestal doe ik het in 2 dagen. Deze was makkelijk want ze heeft geen beentjes/voetjes. Het lijf is gewoon een smalle kegel. Makkelijk te maken en blijft makkelijk staan 
Heel erg mooi!!!
Wat voor onderplaten gebruik je eigenlijk? Die zien er zo superstrak en -wit uit (viel me ook al op bij die mooie taarten in het topic van de headerfoto's
)
Ik laat bij de doe-het-zelf zaak altijd een plankje op maat zagen. En die bekleed ik met van dat zelfklevende, afwasbare 'papier'.
Ik vind al die verschillende cadeaupapiertjes bij anderen ook altijd leuk staan, maar hier in Italie is erg weinig keus wat dat betreft. En bovendien staat dit wel netjes vind ik. Vaak komen taarten minder goed uit op een drukke ondergrond vind ik.
Wauw !!! Super mooi!
En dan lees ik daar het poppetje was makkelijk
Nou, dat zou ik niet makkelijk noemen hoor, je hebt gewoon een supertalent 
prachtig! super strak en mooi popje!!
Wat een plaatje heb je er weer van gemaakt 
Ik vind je popje heel erg mooi! Super taart!

wauwie!!! Leuk zo'n staand poppetje met leeftijd! zag het laats ook bij Tal talim, toen dacht ik nog "gohh wat een leuk effect" en zie het nu hier!! heel goed geslaagd!!!

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » In Italie snappen ze niks van de Sarah-grap