1

Onderwerp: Ook bakverslaafd geworden

Hallo allemaal
Ik ben Daniëlle en ben 28 Ik heb 2 heerlijke (om in de termen te blijven ;) jongens van 5,5 en bijna 2 Heb altijd al koekjes, brownies en cake ed met de oudste gebakken maar ben nu echt met taart begonnen Bij mijn nichtje een zelfgemaakte prachttaart gezien en dacht dat kan ik toch ook En dat is ook mijn eerste project Een mooie taart voor de jongste zijn verjaardag Heb vandaag een proef gemaakt en meegenomen naar het KDV Daar is ie erg goed bevallen Leer hier heel veel en hoop nog veel plezier te beleven

Groetjes Daan

Re: Ook bakverslaafd geworden

Heej Gezellig dat je er ook bij bent.

Heb je ook foto's van je creatie geplaatst?

Het is inderdaad heel besmettelijk dat bakvirus. Zelf vind ik vooral de kindertaarten leuk. En dan sneutjes van die kinderen !! Onbetaalbaar.

Succes met bakken en laat vooral je werk zien.

Groetjes Silvia

3

Nou misschien een keer zo in een topic maar niet midden op de site Daar was het echt nog een beginners taartje voor Met veel plezier en weinig techniek Maar heb al genoeg ideeen om iets anders te maken en acties om techniek op te doen Maar miss komt ie ooit op de site

Groetjes

Ik geef toe, er staan hier een flink aantal prachtige, ongelooflijk mooie creaties. Maar mijn baksels staan er ook gewoon tussen hoor.
Gewoon posten, je krijgt altijd positieve berichtjes en soms positieve feedback. Vind ik zelf altijd wel prettig. Weet nooit hoe eerlijk de visite is  geweest ;)

Misschien ben je wel heel kritisch voor jezelf. Gewoon laten zien, vermeldt eventueel je twijfels en je zult zien dat veel mensen je zullen ophemelen.

Groetjes Silvia

5 Laatst bewerkt door Mammavanvijf (30-03-2012 08:40)

Danielle2 schreef:

Nou misschien een keer zo in een topic maar niet midden op de site Daar was het echt nog een beginners taartje voor Met veel plezier en weinig techniek Maar heb al genoeg ideeen om iets anders te maken en acties om techniek op te doen Maar miss komt ie ooit op de site

Groetjes

Welkom Danielle,

Ik wacht eigenlijk ook op een topic "beginnerstaartjes".... :D  :D
Ik bak al zeven jaar, maar met drie taarten per jaar, kan ik mijzelf nog geen ervaren taartenbakker noemen, maar ik geniet wel van de creaties hier op het forum en leer er elke keer weer wat van. Veel plezier hier!

6

:Y Nou stel het voor zou ik zeggen  Maar ik heb morgen weer een aanleiding 1,4,11 april verjaardagen en trouwdag schoonouders We gaan weer aan de bak