1

Onderwerp: Newly weds met Wendy's bruidspaar op de taart

Wauw mijn eerste bruidstaart en mijn eerste taart van 3 hoog zit erop....
Wat was het super om zoiets te mogen maken en dat voor mijn lieve tante en haar man...
Ik was zo trots als een Pauw want waar het feest werd gevierd werd ik gecomplimenteerd voor mijn mooie maar vooral ook lekkere taart.
En door de mensen van de locatie kreeg ik ook complimenten dat tijdens het aansnijden mijn taart zo makkelijk ging en mooi recht bleef!! Nou mijn dag kon niet meer stuk!
Had namelijk best wat zenuwen.
Moesten de taart ook 2,5 uur vervoeren....

Het bruidspaar op de taart heb ik gemaakt bij Wendy schlagwein was super weer om te doen de workshop bij Wendy. Echt een aanrader.

Jammer dat de foto zo slecht is maar er komen betere...
Het feest was in een grot in berg en terblijt.

Zo een heel lang verhaal...
Maar dan nu de taart...

http://www.mijnalbum.nl/Foto-BDMUJJO8-D.jpg

Ow de vulling was als volgt:

1ste taart : vanille biscuit met mascarpone met verse aardbeien en witte chocolade
2de : vanille biscuit met monchou en kersen
3de : chocolade biscuit met chocolade fudge kant en klaar van Wilton,bon bon bloc mousse en slagroom met oreo cookies...

Ik praat zelfs "taart"......!!!

2

Re: Newly weds met Wendy's bruidspaar op de taart

mooi zeg, hoe heb je het gedaan met vervoeren ?

Ik vind 'm prachtig! Mooi klassiek.
Maar hoe doe je dat met je vullingen die in de koeling moeten?
2,5 uur vervoeren en dan nog een tijdje buiten de koeling op de bruiloft neem ik aan.
Ik zou dat niet durven. Maar misschien ben ik een overdreven schijterd  :lol:

Life is what you bake it.

4

Hij is echt mooi Piros!!! Ben ook zo benieuwd naar de mooie fotos!! Maar echt super knap gedaan!!

5

oeh, dat was een lekkere taart :Y  :9  :Y

hartstikke mooi ook  :thumb:  (ook al wachten we met smart op de scherpere  O-)  ;) )

In zo'n grot is het natuurlijk wel lekker koel, maar onderweg, met die zon.... :s 
:think: Vast een soort koelbox

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Hallo,

Ten eerste bedankt voor jullie complimenten....

Ja met de vullingen heb ik gewoon het risico genomen...
Het zit natuurlijk ook onder het fondant dus blijft nog aardig koel en de taart ging ook helemaal niet zweten viel me reuze mee...
En toen ik aan de taart voelde voelde hij ook echt koel aan...
We hebben met onze jas aan in de auto gezeten en de airco aan en ik had de taart in een doos gedaan en de boven kant dicht gedaan zodat de zon er niet op kon schijnen...
Toen we de taart gingen eten was hij ook lekker koel en niks aan de hand...

Ze hebben de volgende dag ook gewoon nog van de taart gegeten en was ook gewoon nog goed...dus zo zie je maar weer dat t ook gewoon
kan gaan...

Ow nog vergeten met vervoeren zat hij in een doos die ik dus zoals ik hierboven zei aan de bovenkant dicht had en ik heb de cakedrum vast geklemd tegen de zijkant van de doos, met ja ja pakjes taxi drinken ha ha! Toen kon hij geen kant meer op en de taart zat voorin naast mijn man en ik erachter en de doos hadden we ook in de gordel gedaan...
Zat zo vast als een huis.
De taart was ook behoorlijk zwaar ik had hem gewogen zonder bruidspaar en toen woog hij 7,6 kilo.... 

Grtjes piroska

Hij is echt super mooi!!!!!
En wat fijn dat hij ook zo mooi en goed is gebleven tijdens de reis! Ik zou er slapeloze nachten van gehad hebben!
Vind hem echt ontzettend mooi!!!!

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

Ha ha! Nou ik heb wel paar keer in de koelkast gekeken of hij nog heel was ha ha! En ik was best wel gespannen. Maar gelukkig is alles goed gegaan. En mijn tante zei: meer dan je best kan je niet doen.
Dankje voor je complimenten! Want er zijn hier zoveel mooie taarten.

Grtjes

10

Hartstikke mooi ze, prachtig !!

Groetjes, Conny