1

Onderwerp: Prinsessentaart via BvA; glutenvrij en stevig nachtwerk...

Een tijdje terug had ik een opdracht gekregen via Bakken voor anderen voor een glutenvrije prinsessentaart.
Uiteindelijk moest het een kasteel voor 25 personen worden (gewoon); een mini-kasteel glutenvrij (kopie van de grote) en een bedanktaart. Was blij dat ik de puzzels een paar dagen eerder al af had, anders had ik m'n bedje helemaal niet gezien denk ik! Uiteindelijk wel tevreden, al zijn er nog wel dingen die ik anders zou willen, zoals bv het gezicht van assepoester.

http://simpsite.nl/userdata/26397/Home/PICT0430.JPG
Glutenvrij met torens van wcpapierrolletjes

http://simpsite.nl/userdata/26397/Home/PICT0436.JPG
Gewone kasteel met torens van cake

Bedankttaart staat niet op de foto, vergeten...
Leuk dat jullie keken, feedback altijd welkom!

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

2

Re: Prinsessentaart via BvA; glutenvrij en stevig nachtwerk...

Mooi!  :thumb:

3 Laatst bewerkt door taartenprinsesje (26-03-2012 12:21)

:thumb: leuk gedaan, maar toch begrijp ik niet helemaal hoe je dat dan glutenvrij hebt gedaan, terwijl je ook de niet glutenvrije taart ik neem aan in hetzelfde huis gemaakt hebt.
die vrouw was nogal 'precies' en had het zelfs over een aparte oven voor de glutenvrij.... ik heb dus bedankt voor de opdracht

I never met a calorie I didn't like....

4

taartenprinsesje schreef:

:thumb: leuk gedaan, maar toch begrijp ik niet helemaal hoe je dat dan glutenvrij hebt gedaan, terwijl je ook de niet glutenvrije taart ik neem aan in hetzelfde huis gemaakt hebt.
die vrouw was nogal 'precies' en had het zelfs over een aparte oven voor de glutenvrij.... ik heb dus bedankt voor de opdracht

Ik heb eerst de oven goed schoongemaakt, als eerste de glutenvrije gebakken, daarna de gewone.
Met bekleden en decoreren hetzelfde: alles eerst goed schoongemaakt (zo'n 3x), eerst de glutenvrije helemaal af en daarna de gewone.
Natuurlijk er wel voor gezorgd dat de glutenvrije in een andere ruimte of de koelkast stond als ik met de andere taarten bezig was.

Tegen mij heeft ze niets gezegd over een aparte oven; een aparte mixer, mixkom en bakvorm heb ik wel voor glutenvrije biscuit.

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...