1

Onderwerp: Help? Gumpaste zelf maken? Dringend, dit weekend nodig..

Hallo allemaal,
Ben niet veel op het forum geweest de laatste tijd, want we zijn aan het verbouwen in huis en heb ook nog een leuke maar grote opdracht.
Daarvoor moet ik dus gumpaste rozen maken en tot mijn grote grote domheid heb ik niet genoeg gumpaste in huis gehaald. Kwam hier twee dagen geleden achter, besteld bij de webshop. Maar helaas, ondanks mijn hele dag het huis niet verlaten geen pakje gekregen. En ik heb echt morgen gumpaste nodig!!

Is er iemand die een gegarandeerd, probleemloos rececpt heeft voor mij? Er staat zoveel online dat ik niet weet hoe en wat :( En als het misgaat loopt mijn planning/taart ook in de soep zeg maar :(

Er staat wel een recept van theeleut in de rubriek recepten, is dit echt mislukkingsproof?

Alvast bedankt voor jullie hulp, ik hoop dat iemand raad weet!
Groetjes
Marieke

2

Re: Help? Gumpaste zelf maken? Dringend, dit weekend nodig..

http://www.deleukstetaarten.nl/index.ph … ican_Paste

Dit is een makkelijk en fijn recept. Heb er gisterenavond vlinders van gemaakt en die waren al goed uitgehard vanochtend. Werkt ook fijn. (heb weer wat bolletjes in de vriezer liggen)

3

Hoi Nathalie,
Dank je voor je snelle antwoord. Ik had dit recept ook al en geleerd dat je hier liever geen bloemen van maakt. Maar juist andere dingen die rechtop moeten blijven staan enzo en hard moeten worden. Maar dit kun je dus ook voor bloemen gebruiken?

Maar goed, ik heb vanavond dit gemaakt en het flowerpaste recept van theeleut. Kan dus gewoon morgen proberen welke van beide ik ga gebruiken :)
Ik weet dat je de mexican paste kan invriezen, maar weet jij of iemand anders :) ook of je de flowerpaste kunt invriezen? Ik heb namelijk heel veel :)
Misschien moet ik daar even een topic over maken anders?

4

flowerpaste kun je ook gewoon invriezen.

groetjes francisca

5

Thanx Francisca, als jij dit zegt dan ga ik dit meteen doen :)
Groetjes
Marieke