1 Laatst bewerkt door time4cake (26-03-2012 08:15)

Onderwerp: Nummer 8 is een feit!

Ik weet alleen niet of ik goed sta, is het nou een 3d of een stapel?
Verplaats me maar zou ik zeggen.

Aangezien mijn schatjes uitlogeren zijn,en ik helemaal niets om handen had ben ik gaan taarten.Deze is voor morgen als ze terug komen :lol:
Ik heb de grootste gevuld met aardbeiconpote en verse chocomouse
de kleinste zit lemoncurd in en citroenbavourau?

Ben benieuwd wat jullie van dit taartje vinden! Alle Feedback is gewenst :thumb:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-48BJFHYG-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XPQTEAP4-D.jpg

if youre happy and you know it clap your hands

2 Laatst bewerkt door time4cake (26-03-2012 08:18)

Re: Nummer 8 is een feit!

3

Hmmm tja, op zich is het wel een leuk taartje, maar zou het mondje anders hebben gemaakt en de verhoudingen lichaam en hoofd verschilt nogal.
Heb je 2 aparte kleuren bruin gebruikt? Voor het lichaam en hoofd? Zou toch voor 1 kleur gaan.
De oren zijn ook wat aan de kleine kant. Zou ze groter maken en aan de zijkant zetten.

De ogen vind ik daarentegen wel weer heel mooi.
Hoop dat je hier wat mee kan.  :)

groetjes, Peet

4 Laatst bewerkt door time4cake (27-03-2012 12:33)

Hij is al helemaal op haha,hij was bij mijn kinderen goed in de smaak gevallen,

@peet
Ik vond het moeilijk om oren te maken terwijl ik niet wist hoe groot het hoofd zou zijn.
Ik heb idd 2 kleuren fondant gebruikt,dit kwam omdat ik te weinig had gekleurd,en ik kreeg met geen mogenlijkheid de zelfde kleur meer na gemaakt.
Zijn hoofd is ook van biscuit en ook gevuld,daarna heb ik met een mes het rond gemaakt,maar dat was de eerste keer dat ik dat heb geprobeerd.

Bedankt voor de tips

5

Hartstikke lief voor je kindjes! Die letten vast niet op te kleine oren of te groot hoofd en smikkelen zich helemaal gek aan zo'n prachtig werkje van hun mams!!  :)

6

Niccie76 schreef:

Hartstikke lief voor je kindjes! Die letten vast niet op te kleine oren of te groot hoofd en smikkelen zich helemaal gek aan zo'n prachtig werkje van hun mams!!  :)

Dankjewel :D