Onderwerp: paletmes en smoother
Ik de webshop staat een plat palletmes en een gebogen, welke werkt prettiger vinden jullie ?
welke moet ik kopen ?
en gebruiken jullie ook een smoother eigenlijk ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » paletmes en smoother
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik de webshop staat een plat palletmes en een gebogen, welke werkt prettiger vinden jullie ?
welke moet ik kopen ?
en gebruiken jullie ook een smoother eigenlijk ?
Ik zelf had al een plat paletmes,maar zit er toch aan te denken om een gebogen mes te kopen.Lijkt me makkelijker te hanteren en hoef je je polsen niet zo in allemaal rare richtingen te buigen.
Wat de smoother betreft:ik heb hem gekocht en kan er niet meer zonder.Vele trouwens van ons vinden het een uitvinding!
Je taart wordt er mooi strak door.Let wel! Even de fondant laten aandrogen anders plakt het aan de smoother.
Ik heb zelf platte, maar vind gebogen toch lekkerder werken, daarmee kan je beter 'in/binnen' je dijkje smeren.
Smoother gebruik ik altijd, vind het er net wat mooier op worden als alleen met de handen. Je kan de smoother trouwens ook gebruiken om rolletjes te rollen, heel handig!
Gebogen! en ja, ik gebruik de smoother meestal wel. Maar in het begin vond ik hem niet altijd even gemakkelijk werken. Echt nodig voor een beginner vind ik hem niet, maar als je het megastrak wilt wel.
En ik weet dat er verschillende zijn die er prima zonder kunnen, maar ook velen die er laaiend enthousiast over zijn.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » paletmes en smoother