Onderwerp: Ook van zanddeeg kun je leuke nestjes maken!
Vogelnest koekjes. Dit koekje is spontaan ontstaan uit een leftover van zandkoekjesdeeg.
Verder lezen of op zoek naar het recept? Klik hier
www.carolabaktzoethoudertjes.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ook van zanddeeg kun je leuke nestjes maken!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vogelnest koekjes. Dit koekje is spontaan ontstaan uit een leftover van zandkoekjesdeeg.
Verder lezen of op zoek naar het recept? Klik hier
Ik vind ze er erg leuk uitzien, heb net al op je blog gekeken voor het recept. Ik ga ze voor de pasen ook een keer proberen, dus dank je.
Groetjes van Cora
Erg leuk idee!
hartstikke leuk, wat ben je toch altijd veel aan het experimenteren en bakken!
Ik heb geen sugargun maar ik zou dunne rolletjes kunnen maken van deeg en zo een nestje kunnen maken denk ik Zet het op mijn to do lijstje.
Willy
Ik heb geen sugargun maar ik zou dunne rolletjes kunnen maken van deeg en zo een nestje kunnen maken denk ik Zet het op mijn to do lijstje.
Willy
Daar heb ik ook aan gedacht als de sugargun niet ging lukken. Dat zal wel gaan alleen is het moeilijker om dunnen rolletjes te maken van koekjesdeeg dan bv. van fondant.
Wie weet lukt het ook met de knoflookpers?
Succes! 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Ook van zanddeeg kun je leuke nestjes maken!