1

Onderwerp: puzzelplaatje rechtop laten staan, hoe??

Ik heb een puzzelplaatje gemaakt, met een redelijk vlakke onderkant (het gedeelte wat dan op de taart gaat staan) en nu is het de bedoeling dat hij rechtop op de taart komt. Maar ik zit me eigenlijk te bedenken hoe ik dat het beste kan doen? Een karton eronder? maar hoe "lijm" ik het fondantplaatje dan aan het karton vast? of is er een andere handige methode?

Een mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest

2

Re: puzzelplaatje rechtop laten staan, hoe??

Donnay schreef:

Ik heb een puzzelplaatje gemaakt, met een redelijk vlakke onderkant (het gedeelte wat dan op de taart gaat staan) en nu is het de bedoeling dat hij rechtop op de taart komt. Maar ik zit me eigenlijk te bedenken hoe ik dat het beste kan doen? Een karton eronder? maar hoe "lijm" ik het fondantplaatje dan aan het karton vast? of is er een andere handige methode?

Coctail prikkers er in , misschien je deze nu nog vasplakken met nieuw fondant en dan laten drogen , daarna prik gedeelte wat er uitsteekt in de taart doen

Taart groetjes Ellen

3

En dan toch zonder kartonnen achterkant?

4

Zijn er nog wat ideeen hierover of zal ik het moeten doen zoals hierboven omschreven (dank voor je reactie overigens Ellen)  :thumb:

Ik zou het op een plak fondant plakken met sateprikkers er tussen....en daar dan een stuk van in de taart prikken! Geen karton op een eetbare taart :nooo

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

6

Esther161068 schreef:

Ik zou het op een plak fondant plakken met sateprikkers er tussen....en daar dan een stuk van in de taart prikken! Geen karton op een eetbare taart :nooo

Hier gebruik je dus taartkartons voor die ook bij het stapelen op de taart zitten  ;)

Taart groetjes Ellen

Ellen Lagas schreef:
Esther161068 schreef:

Hier gebruik je dus taartkartons voor die ook bij het stapelen op de taart zitten  ;)

Dan kun je die "plak" fondant dus niet eten?
Jammer...ik doe t gewoon zoals ik al beschreef, kan ie lekker opgesmuld worden!

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten