1

Onderwerp: Anubis

Voor mijn nichtje die wilde graag het logo van het huis van anubis. Ik vind het echt geen mooie taart geworden........... Kleuren wilde niet lukken, hij is saai (maar ja wat kan je er anders mee) de achtergrondkleur vond ik een probleem. Dus al met al ben ik er niet tevreden over, hopelijk de jarige wel, maar daar kom ik vandaag nog wel achter
Ach de smaak zal er in iedergeval niet minder om zijn, maar het oog wil ook wel wat.

O, ja op verzoek gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam
http://www.mijnalbum.nl/Foto-W7LVKRUC.jpg

2

Re: Anubis

Nou, ik vind hem anders heel geslaagd hoor! En ik weet ZEKER dat de jarige dat ook vindt. Door het rood van de ondergrond is ie zeker niet saai hoor.

Mocht je er nog eens

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

Doe normaaaaaal, doe normaal! Wat nou saai? Hij is helemaal niet saai...

Ik vind hem juist spannend, zoals de serie ook is. De letters zijn supermooi, het oog goed gelukt, ik zie ook nog een stukje van een hele leuk onderrand, goeie puzzelstukjes...

Gewoon trots op zijn, want dat is ie waard!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

ik zou ook niet weten hoe dit op te lossen.....
Maar mijn kind van zes vind hem mooi en daar gaat het om, toch?

greetz Miranda

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

5

Ken anubis niet, maar vind je taart wel mooi geworden hoor.

Groetjes Gonnie.

www.trendytaart.nl

Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.

6

Super....

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

7

mooi gedaan!

8

Vindt hem super strak!

Groetjes Tweety!

9

Oeeeeeeeeeee, moooi!!! Mijn dochter zit nog niet in de Anubis leeftijd jammer genoeg :-(

Dorieke

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -

10

Marleen, wat nou saai, ik vindt hem hartstikke mooi geworden. De rode ondergrond maakt de taart hartstikke sprekend. Gewoon tevreden zijn hoor!!!!
Groetjes Sylvia.

www.josymaba.mijnalbum.nl

11

Nou ik vind hem erg vrolijk van kleur!!!

Wat Jozien zegt: "Volgens mij heb ik er van Paloma eentje gezien van Anubis met een huis op de achtergrond". Dat klopt...mijn zus (Paloma of eigenlijk Lupe) heeft er al twee gemaakt. Wie weet voor een volgende keer......Succes!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

12

IK vind hem ook mooi!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl