Onderwerp: YES YES YES i did it!
na meerdere pogingen is het me gelukt
MACARONS

gevuld met karamelcreme!
na de 3e poging en dankzij tips van een aantal personen hier op het forum zijn ze dan toch gelukt!
bedankt
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » YES YES YES i did it!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
na meerdere pogingen is het me gelukt
MACARONS

gevuld met karamelcreme!
na de 3e poging en dankzij tips van een aantal personen hier op het forum zijn ze dan toch gelukt!
bedankt
dank je
ik vind ze zelf ook erg goed gelukt
Wow, die zijn mooi. Ook mooie foto's.
Wow, die zijn mooi. Ook mooie foto's.
dank je dank je!
nog een vraagje aan de mede baksters:
- als ik eiwit poeder hiervoor wil gebruiken: wat is dan de verhouding poeder/water ( staat nl niet bij mij op de verpakking)
Ze zien er prachtig uit!
Hoe heb je de karamelcrème gemaakt?
Gr.
Sandra
Woe goed gelukt zeg !! En de tips zijn ook welkom 
hai sandra
de karamel is volgens recept van rudolph
ik vond de karamel iets te dik en toen beetje karamelsaus van dr oetker erbij gedaan en toen werd het de perfecte karamel.
dit in je eigen creme doen en klaar!
jammie
@ivy84: de tips kan je lezen bij een eerder bericht van mij!
nu 24 uur later mag ik ze lekker opsmikkelen....jammie
maar toch nog een vraagje :
onder het mooie bovenlaagje zit lucht! hoe kan ik dat nog verhelpen?
graag jullie tips!
heeft niemand nog tips voor mij??????
mooi hoor
20 gr eiwitpoeder met 120 gr gekookt afgekoeld water maakt 140 gr eiwit is ongeveer gelijk aan 6 eiwitten
mooi hoor
20 gr eiwitpoeder met 120 gr gekookt afgekoeld water maakt 140 gr eiwit is ongeveer gelijk aan 6 eiwitten
bedankt!
Wat een mooie macarons zeg! Leuke kleurtjes, en de vulling klinkt heel lekker... Ik heb gisteravond ook voor het eerst macarons gemaakt, ze zijn op zich goed gelukt maar heb net als jij dat sommigen een beetje hol van binnen zijn, dus wel een bodem en mooie bovenkant maar inderdaad lucht! Maar nu zag ik dat dat vooral was bij degenen die achterop mijn bakplaat stonden en die zijn denk ik wat sneller gebakken omdat ik een hetelucht oven heb. Dus.. ik denk dat ze een paar minuten minder lang in de oven kunnen
. Misschien dus al eerder tussendoor even kijken of ze al goed zijn?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » YES YES YES i did it!