1 Laatst bewerkt door koekenbakkerBrinky (20-03-2012 20:41)

Onderwerp: Hartje voor mijn lief

Hoi hoi,

Met dank aan de adviezen van het forum, hij is af. Mijn hart voor mijn man en mij omdat we al weer 2 jaar zijn getrouwd. Heb nu zin om em op te te eten, maar moet nog even wachten.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-EUNSXXKJ.jpg

De vulling: luchtige bananencrème met aardbeienjam

http://www.mijnalbum.nl/Foto-CABSWAUT.jpg

P.S. de hartjes zijn gesmolten, maar waren wel leuk voor de foto :D

Re: Hartje voor mijn lief

Ooh, die hartjes vulling is ook schattig!!

Ja ja, wachten hé!!  :9

3

ten eerste gefeliciteerd met jullie 2 jarige huwlijksdag :lol:  En wat een mooie taart!!! En vooral dat groene accentje aan de rand :D  Precies goed!!!

Die vulling ziet er lekker uit :P Erg leuk met die hartjes...Ben benieuwd of ze niet gesmolten zijn bij het aansnijden!!!.

twinstwins schreef:

ten eerste gefeliciteerd met jullie 2 jarige huwlijksdag :lol:  En wat een mooie taart!!! En vooral dat groene accentje aan de rand :D  Precies goed!!!

Die vulling ziet er lekker uit :P Erg leuk met die hartjes...Ben benieuwd of ze niet gesmolten zijn bij het aansnijden!!!.

Haha, ben zelf ook erg blij met de groene rand. Vind het uiteindelijk beter passen dan de parels! Hoop ook dat de hartjes niet gesmolten zijn. Ik zal het nog even laten weten.

Eigenlijk best eenvoudig van 'versiering', maar des te mooier :) En een hartvorm zo strak bekleden is niet gemakkelijk vind ik.

Dream like you live forever,
Live like you die tomorrow.

6

Mooi hoor!  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.

yvonnevantilburg schreef:

Eigenlijk best eenvoudig van 'versiering', maar des te mooier :) En een hartvorm zo strak bekleden is niet gemakkelijk vind ik.

Mijn idee was eigenlijk veel meer bloemen e.d. maar toen ik daar eenmaal mee bezig was, leek het of er niets mee bij moest. Had nog even gecheckt wat andere hier op het forum vonden, ze vonden dat er alleen nog een randje langs moest, de één zei parels de ander een lint. Het is het laatste geworden. En het bekleden viel mee. Eerst de punt daarna de bovenkant (die was het lastigst), zat een klein vouwtje in.

8

Van harte gefeliciteerd nog! Mooie taart en idd. less is more!

Ben nieuwsgierig hoe je de bananencrème hebt gemaakt?

Gr.
Sandra