Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Onderwerp: Toch nog wat vraagjes !!!
Gooedeavond allemaal
Nou mijn spulletjes zijn binnen,heb de kleurstoffen,de rolfondant en het bakblikje ! Erg klein maar worden wel leuke boobs denk ik. Nu is mijn vraag kan ik de helft nemen van de bolvorm 20cm in het schema want mijn voetbalvorm is 11 cm ?
En snijden jullie op de gok een stuk fondant af ? Ja sorry voor de mss in jullie ogen domme vragen
Re: Toch nog wat vraagjes !!!
Voor een bolletje van ca. 12 cm gebruik ik 50 gram mix, 40 gram ei en 5 gram (=ml) water. Dus ik denk dat je dat met een voetbalvorm van 11 cm ook wel aan kunt houden. Ik snij dan 200 gram marsepein of fondant af, mooie hoeveelheid vind ik zelf. Je houd wel over, maar je kunt mooi bekleden ermee.
Succes!!
Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag
Marianne schreef:Voor een bolletje van ca. 12 cm gebruik ik 50 gram mix, 40 gram ei en 5 gram (=ml) water. Dus ik denk dat je dat met een voetbalvorm van 11 cm ook wel aan kunt houden. Ik snij dan 200 gram marsepein of fondant af, mooie hoeveelheid vind ik zelf. Je houd wel over, maar je kunt mooi bekleden ermee.
Succes!!
Bedankt voor de reactie !
Kan ik de biscuitmix al maken ? of kan ik die het beste morgen maken ?
Pffff ben nu alweer in de war,kijk ik bij het recept biscuit 2 zie ik dat ik helemaal geen water hoef te gebruiken !? Snap er helemaal niets meer van,dus deze MOET helemaal niet MET water ?
Ow, ik ging in mijn antwoord uit van biscuitmix, jij gebruikt het gewone recept. Sorry!
Dan zou ik bij biscuit 2 uitgaan van
Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag
Marianne schreef:Ow, ik ging in mijn antwoord uit van biscuitmix, jij gebruikt het gewone recept. Sorry!
Dan zou ik bij biscuit 2 uitgaan van
Berichten [ 6 ]
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren