1

Onderwerp: één taart voor 2 kindjes met 'wand' in t midden? How-to?

Ik wil zo'n taart maken waarbij je in t midden de taart als scheidingswand doordeelt zeg maar. Is daar ergens een how-to van te vinden? Ik kan t helaas niet vinden... Ben ook echt een google-dummie... zoek me rot, maar vind t niet... :( Graag hulp! DANK!!!

Bak me dan als je kan!

2

Re: één taart voor 2 kindjes met 'wand' in t midden? How-to?

Gewoon een cakeboard (zo'n ding dat kwa dikte tussen een taartkartonnetje en een cakedrum inzit) aan beide kanten bekleden en dan in de taart steken? En dan de taart zelf ook in twee delen/kleuren bekleden.

3

Dank voor je reactie!

Maar snij je de taart helemaal door, bekleed ze beiden ook op de snijkant zeg maar en dan tegen elkaar weer aan, of eerst bekleden, dan karton er pas tussen? Dat in 2 kleuren bekleden heb ik geen idee van hoe te doen...!

Bak me dan als je kan!

4

Waarom zou je hem ook op de snijkant bekleden? Waarom zou je hem überhaupt eerst in twee helften willen snijden? Gewoon in één keer bekleden (of eventueel in twee delen zodat je twee verschillende 'kanten' hebt) en daarna een gleuf maken waar je de scheidingswand een stukje in zet (dat gaat het makkelijkst/netst als je de taart eerst even in de koelkast zet zodat hij wat kouder/harder is en niet indeukt bij het snijden). Randjes tussen wand en taart afwerken, klaar.  ;)

5

Och ik dacht dus weer veel te moeilijk!!! Dank voor je hulp, da's hoe ik t ga doen!!! *wish me luck* haha!!!

DANKDANKDANK!!!

Liefs, Lyn

Bak me dan als je kan!