1

Onderwerp: nieuwe woordenspelling van het woord NIEUW

gelukkig was die voor me moeder ...maar goed baalde wel als een stekker
ik kwam thuis net taart afgeleverd ,en zie ineens een letter U liggen op de keukentafel....
gisteravond was het laat geworden maar zo laat dat ik dus perongeluk die letter vergeten ben ! baal er zo erg van! wil het gewoon goed hebben , iedereen kan er om lachen maar ik baal zo! maar goed
het was ook een probeersel hij mankeert nog wel meer ...zo ook dat dochter lief smorgen naar beneden was geslopen om een vlindertje of 3 op te peuzelen....

ik vond het moeilijk bekleden zon vorm
het marsepein is ook niet zo heel soepel dus iemand tips?

dit is hem dan gevuld met bbroom en viervruchten had de afsmeerboter knalpaars gemaakt

2

Re: nieuwe woordenspelling van het woord NIEUW

oeps...het is niet mijn dag haha hier is die

http://www.freebits.nl/images/414421765_3427996220040_1.jpg

3

is btw me 4de taartje

4

Haha...het verhaal achter de taart is al geweldig... :lol:

Haha, leuk verhaal bij een mooie taart, ik vind je vogelhuisje schattig!

Groetjes van Cora

6

Ik vind hem erg mooi! En als dit je 4e taart is vind ik dat ook wel erg knap. Ik zie dat het in een keer bekleed is en om het patroon dan goed aan de rand te krijgen lijkt me erg lastig. Knap gedaan!

Life takes you to unexpected places, love brings you home

7

heb een leuk zusje die stuur hem gefotshopt terug

http://www.freebits.nl/images/701taart_fiona.jpg

8 Laatst bewerkt door Hanneke1986 (18-03-2012 19:21)

Wat een verhaal....niet te lang van balen joh!! Voor de rest is de taart echt schattig! Wat voor kleur groen heb je gebruikt?

9

Heel eerlijk gezegt moest ik nog een keer extra kijken om de fout te zien en heb zelf ff nieuw op een blaadje geschreven ( ben namelijk erg blond) :shh:  :o  :grr:
Maar hahahahha, heb het gezien hoor!
Maar ach het gaat uieindelijk om het taartje en de smaak, toch?
En ik vind hem erg leuk uitzien, lekker vrolijk!

Groetjes Knollie

Uit je dak met GEBAK!!!!

10

Hihi wel een grappig verhaal! Ik begrijp dat je ervan baalt, je wil het altijd zelf heel goed doen hé! Maar het gaat om de smaak en bovendien vind ik ze er verder wel heel mooi uitzien!

11

thanks meiden ! ja ben een perfectioniste dus ik ben nooit tevreden , baal daar zo van zit alleen mezelf ermee in de weg ;-)
maar hij smaakte heerlijk hoorde ik en heb een nieuwe opdracht ervan binnen ! yeah!

12

Hij ziet er prachtig uit, balen van die letter maar je zusje heeft het knap opgelost en lekker die foto bewaren !!! :)

Groetjes, Conny