Onderwerp: Herken jij je eigen logo taart?
Afgelopen dinsdag kreeg ik een telefoontje of ik voor zaterdag nog een taart kon maken. Het was een beetje lastig uitleggen, maar het kwam er op neer dat zij een voorbeeld hadden die ze graag nagemaakt zagen.
Toen ik het voorbeeld zag was mijn reactie meteen "sorry, maar dat gaat echt niet lukken"...... waarop die meneer zei "maar hij hoeft niet persé eetbaar te zijn hoor!"
Kijk, dat veranderde de zaken! Na overleg met mijn mannetje (hij mocht de dummies snijden) besloten om toch voor de opdracht te gaan, en de man die hem vandaag op kwam halen vond hem helemaal super!
De taart zou het klapstuk van de avond worden! Ze hadden verschillende goocheltrucs gemaakt en de taart zou gebruikt gaan worden bij hun laatste act. De onderste taart is ook hol, daar zitten 2 kleine nep mesjes en een metalen handschoen in
(vraag me niet wat daarvan de bedoeling is
)
Bij deze de foto! Ben trouwens erg blij dat hij gevuld is met piepschuim, want als echte taart zou ik het niet aandurven.
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00 ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~
Zou dat mogelijk zijn?