1

Onderwerp: Topper van de webshop?

Wat vind jij DE topper uit de artikelen van de webshop en waarom?

2

Re: Topper van de webshop?

Wow, dat is een moeilijke vraag!!! Ik heb best veel van de webshop en ik ben met de meeste dingen hartstikke blij!!!
Maareh...... hoezo?

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3 Laatst bewerkt door ria (20-07-2006 15:20)

Re: Topper van de webshop?

Ik denk dat dat heel persoonlijk is wan een ieder heeft een eigenstijl van taarten maken.
In de webshop staat een lijst met bestsellers dat lijkt mij al antwoord genoeg.

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

4

Re: Topper van de webshop?

Mirjam5 schreef:

Wow, dat is een moeilijke vraag!!! Ik heb best veel van de webshop en ik ben met de meeste dingen hartstikke blij!!!
Maareh...... hoezo?

Groetjes,
Mirjam

Is wel interessant om te weten wat andere de topper van de webshop vinden, aangezien ik een beginner ben en al eerder aangegeven heb deze week aan mijn eerste bestelling zal beginnen.

5

Re: Topper van de webshop?

ria schreef:

Ik denk dat dat heel persoonlijk is wan een ieder heeft een eigenstijl van taarten maken.
In de webshop staat een lijst met bestsellers dat lijkt mij al antwoord genoeg.

Tuurlijk zal dat persoonsgebonden zijn en zal het ook met de stijl van taarten maken van die persoon te maken hebben, maar da's toch niet zo heel erg persoonlijk?
Vind het heel normaal als mensen aangeven wat ze het tofste van de webshop vinden en waarom.

Verder vind ik persoonlijk de bestsellerlijst geen antwoord op de vraag, anders zou ik deze vraag ook niet hier gaan stellen lijkt me wel zo logisch. ;)
De bestsellerslijst is gewoon een lijst met de meest gekochte producten, maar dat hoeven toch niet perse de toppers te zijn?
Kan best zo zijn dat iemand vaak mixen koopt, maar de topper dan de bakblikken vindt of zoiets..?

6

Re: Topper van de webshop?

Nou, eigenlijk vind ik dit helemaal niet zo moeilijk....

Ik vind de "knife/scriber tool" de absolute topper. Ik denk dat iedereen, wat voor soort/stijl taarten je ook maakt (wel met marsepein of fondant natuurlijk) deze goed kan gebruiken! Ik gebruik dit gereedschap voor iedere taart en versiering die ik maak!

Ik snij de marsepein aan de onderkant van de taart er mee weg, snijd het marsepein voor de knip- en plakversieringen met het mesje, prik de luchtbelletjes er mee lek om ze makkelijker weg te krijgen, gebruik het mesje en de "prikker" bij het modelleren, ik til bloemetjes, etc. op met het mesje (kan ook met een spatel, maar als je dat ding toch al gebruikt...). Het lijkt me wel duidelijk zo. ;)

Groetjes Evelien

7

Re: Topper van de webshop?

hahaha Evelien, en ik vind dat juist niet !!! Geweldig he al die meningen. Ik gebruik hem dus eigenlijk nooit. Ik snijd liever m'n taart met een doorgewoon aardappelschilmesje. Maar het plak- en knipwerk kan ik echt niet zonder m'n mini pizzasnijder !!! Kijk dat vind ik dus weer een ding die je absoluut moet hebben samen met, hoe heet dat dingetje die creme met gebogen puntjes, snap je het nog ????

Heb je wat aan he, zoveel mensen, zoveel smaken.... :D

Groetjes,
Wietske

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/