1

Onderwerp: Heerlijke biscotti koekjes voor bij de cappucino!

Ken je ze, deze Italiaanse knapperige koekjes die je moet dopen in je espresso of cappuccino. Ze zijn er in allerlei soorten en eenvoudig om te maken. Het leuke van deze koekjes is dat als je ze 2 maal bakt, zoals het eigenlijk hoort, ze erg lang goed blijven. Tot wel maanden.  Zover ik begrijp betekend biscotti: 2 maal gebakken.
Dit is een recept welke werd gemaakt door een Italiaanse mama in het Belgische programma: "Gentse waterzooi" dat helaas al een tijd niet meer te zien is op de televisie.

http://4.bp.blogspot.com/-hCP2yYEIxcQ/TyJx-5VtwAI/AAAAAAAABRY/MpsSvu3B4AA/s1600/P10

Verder lezen of op zoek naar het recept? Klik hier

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

2

Re: Heerlijke biscotti koekjes voor bij de cappucino!

ja die koekjes ken ik wel,erg lekker :thumb:

3

Ik lust geen taart maar van deze koekjes kan ik nooit genoeg krijgen!  :P

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4

Die zijn heerlijk!
Lekker gevuld.

Taart!!

5

Bedankt voor het recept! Ik ga ze snel een keer maken. Je gebruikt de amandelen van de lidl. Die zijn volgens mij best zout. Worden de koekjes daar ook heel zout van?

6 Laatst bewerkt door inge h (14-03-2012 14:18)

ow die vind ik zooooooo lekker
dank je wel voor het delen, ga ik zeker een keer maken

wat heb je trouwens een heerlijke blog, mmmmmmm

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

Pucca schreef:

Bedankt voor het recept! Ik ga ze snel een keer maken. Je gebruikt de amandelen van de lidl. Die zijn volgens mij best zout. Worden de koekjes daar ook heel zout van?

De amandelen en de prijs van de Lidl zijn allebei aantrekkelijk.Maar de amandelen zijn inderdaad zout. Ik probeer daarom het zout zoveel mogelijk te verwijderen en voeg liever zelf wat zout toe, dit is dan verdeeld over het meel.
:)

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

8

zoethoudertje schreef:
Pucca schreef:

De amandelen en de prijs van de Lidl zijn allebei aantrekkelijk.Maar de amandelen zijn inderdaad zout. Ik probeer daarom het zout zoveel mogelijk te verwijderen en voeg liever zelf wat zout toe, dit is dan verdeeld over het meel.
:)

Bedankt voor je antwoord! Hier kan ik wel wat mee.