1

Onderwerp: [feedback] 2 mannentaarten

Deze  op verzoek met cointreau-crème en discospikkels. En hij houdt ook wel van pim's, de koekjes van lu. Dus buiten de crème zit er ook 2 laagjes gesmolten chocolade en een laagje gezeefde sinaasappel marmelade tussen 2 laagjes biscuit.
http://i2.photobucket.com/albums/y42/ienimini/taarten/T078-03.jpg

Hier mocht ik zelf een smaak voorstel doen. Het werden 2 lagen safari-crème en 1 laag witte chocolade-crème met gepureerde kersenvlaaivulling.
http://i2.photobucket.com/albums/y42/ienimini/taarten/T080-02.jpg

Tips zijn welkom...

Groetjes Miriam
Zij die gaan taarten groeten u!

2

Re: [feedback] 2 mannentaarten

ik weet niet wat voor tips ik je zou kunnen geven, vind ze allebei gewoon mooi en strak en heel netjes. is het ajaxlogo een printje?

"Let’s face it, a nice creamy chocolate cake does a lot for a lot of people; it does for me." Audrey Hepburn

3

Dank je! Ja het logo is een printje

Groetjes Miriam

4

Mooie taarten!

Heb je bij de "spikkeltaart" gewerkt met ganache? Ik vindt hem wel heel vrolijk zo.

Zelf had ik bij de ajaxtaart denk ik voor een rechte afwerking gekozen van de onderkant. Ik meen te zien dat je nu een soort van schulpjes hebt? Dat vindt ik zelf mooier bij het logo passen.

Dan bijvoorbeeld een dikke  rode rechte lijn en een dunne erboven. En misschien nog onderbroken door het naamplaatje. Hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel.

Als het mislukt, probeer je nog een keer, nog eens, steeds maar weer....
En in de tussentijd heeft niemand meer avondeten nodig:)

5

Dat laatste ben ik met Elskebet eens. Het ronde afwerkingsrandje past wat minder bij de rest. Maar strakke taarten en de vulling van die eerste taart klinkt toch wel heel erg mmmmmmmmmmmm :9

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

6

Bedankt voor de tips! Jullie bedoelen zoals de streepjes op het logo zelf neem ik aan? Ik had nu een deel van een cirkel gebruikt...

De spikkels zijn met water op chocolade fondant geplakt

Groetjes Miriam

7

Ja inderdaad zo.
Wel slim van je om gewoon een deel van een cirkel te gebruiken. Die onthoud ik even van je :)

Als het mislukt, probeer je nog een keer, nog eens, steeds maar weer....
En in de tussentijd heeft niemand meer avondeten nodig:)