Onderwerp: [Feedback] Een knutselmeisje en Woezel en Pip
Deze knutseltaart heb ik gemaakt voor een meisje dat, je raadt het al, veel van knutselen houdt. Het was de eerste keer dat ik een poppetje heb geboetseerd en ik vond het nog niet zo makkelijk! Daar mag ik echt nog wel wat mee oefenen. Ze leunde ook naar achteren, dus ik moest haar tegenhouden door iets in de taart. Ik heb maar een rietje omwikkeld met hetzelfde kleur fondant als haar shirtje. Verdiende geen schoonheidsprijs, maar dat was beter dan dat ze omviel en iedereen kijkt toch liever naar de voorkant.
Tips hoor ik overigens graag, want ik merk dat al mijn boetseersels topzwaar zijn. Hoe voorkom je dit? Foto mag ook beter, dat wordt ook één van de volgende verbeteracties. 
Verder was ik er heel blij mee eigenlijk! De ontvangster ook.
Hier dan de taart:
En gisteren heb ik een Woezel en Pip taart afgeleverd aan het tweejarige meisje dat naast haar taart staat te prijken. Ook zij was er blij mee.
Hij lijkt op mijn vorige W&P taart. Tante Perenboom was ook weer topzwaar, dus die heb ik er aldaar in gezet. Ze viel naar achteren en ik had er dus cocktailsticks in gestoken, maar die zitten niet echt stevig in een zachte taart, dus ze schoof alsnog naar achteren.

Ik vind marsepein trouwens om te boetseren wel heel fijn (heb alles behalve W&P en tante Perenboom daarmee gedaan), maar voor uitrollen vind ik het maar zwaar werk. Ook het afsnijden na het bekleden gaat mij lang niet zo goed af als bij fondant. Er moet dan sowieso nog een randje om (deze was niet denderend gelukt, overigens).
superrrrr
Hoofd en armen etc doe ik altijd met marsepein, dat kleurt gewoon mooier (vind ik)