26

Re: Me 2 You beertje

wat een schatje...ziet er prachtig uit!

Groetjes van Corry
http://taartenvancorry.nl/

27

2 cute 4 words!

Shower the people you love with love - James Taylor and me ;-)

28

Bedankt voor al jullie lieve, enthousiaste reacties! Ik bloos ervan: 't Is lang geleden dat mijn taartje nog eens 2 pagina's heeft gehaald ;)

Femmel schreef:

Is er ergens een how to van dat beertje? Er zijn hier nog wat baby's in aantocht.

Een echt howto heb ik niet: er zijn heel veel goede howto's voor beertjes te vinden, oa op de site van Jozien ( Moderator) Alls ik me goed herinner is vooral die van Aine2 superduidelijk. Die heb ik een beetje aangepast in me2you kleurtjes en met flinterdunne rolletjes fondant EN met een foodwriter de stikseltjes gedaan. Echt niet moeilijk, hoor!

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

29

Wat lijkt ie goed!!!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

Oooh wat een lieverd, super :thumb:

31

Wauw, het beertje is echt superleuk geworden!

32

wat een skattiepetattie zeg!!
mooi taart hoor??

is er een how to van??

Groetjes Emysa

33

wauw!!!
sorry, maar die moet ik gewoon opslaan! ik krijg echt een kriebel in mijn buik nu!
mijn dochtertje van 6 maanden heeft namelijk bovenin een luiertaart zo'n me2you beertje gekregen, het lijkt net of het een taart voor haar is.  :o
het is nu namelijk haar favo knuffeltje.
Dit lijkt me een hele goede reden nu eindelijk eens te proberen te boetseren. Bedankt!

en ook een prachtige kleuren trouwens!

Er is altijd wel een reden voor taart!

heel schattig!

I never met a calorie I didn't like....

35

Adrienne schreef:

Bedankt voor al jullie lieve, enthousiaste reacties! Ik bloos ervan: 't Is lang geleden dat mijn taartje nog eens 2 pagina's heeft gehaald ;)

Femmel schreef:

Is er ergens een how to van dat beertje? Er zijn hier nog wat baby's in aantocht.

Een echt howto heb ik niet: er zijn heel veel goede howto's voor beertjes te vinden, oa op de site van Jozien ( Moderator) Alls ik me goed herinner is vooral die van Aine2 superduidelijk. Die heb ik een beetje aangepast in me2you kleurtjes en met flinterdunne rolletjes fondant EN met een foodwriter de stikseltjes gedaan. Echt niet moeilijk, hoor!

Ik ga hem snel een keer proberen. Super leuk! Bedankt voor je reactie.

36

Cute!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

37

Wat een schatje!

38

Wat een schatje, hij is prachtig!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

39