1

Onderwerp: ff voorstellen

Hallo allemaal,

ik kijk al een tijdje mee op het forum maar had nog geen antwoorden en probeer mijn vragen gewoon op te zoeken.
Sinds twee maanden maak ik veel taarten op bestelling voor kennissen. Mond op mond reclame over mijn taarten voor vrienden en familie deden dit werk. Gelukkig kan ik de taarten nu 'buiten' zetten, hoe ik dat in de zomer ga doen weet ik nog niet...
Foto's van mijn taarten heb ik nog niet geplaatst, vraag me af hoe ik dat moet doen eigenlijk... Een eigen site heb ik ook niet. Tja, wat doe je eraan? Kennis maken moet dan maar min of meer anoniem.
Tot forum!
Groetje Meyke

lekker duurt het langst!

2

Re: ff voorstellen

Welkom op dit gezellige forum.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Heee Meyke,

nou... dan zou je kunnen beginnen met het openen van een "Mijn Album" account. Is gratis, heel handig en gelijk een site (fotoalbum) waarop mensen kunnen kijken wat je allemaal gemaakt hebt. Naast de foto's is zelfs ruimte waar je wat tekst kwijt kunt.

En daarmee hebben wij dan ook mazzel, want via dat album kun je ook je foto's hier plaatsen zodat wij ook mee kunnen genieten!

In de "Taarten Parade"  staat bovenaan een sticky 'Show je Taart' waarin precies staat beschreven hoe je kunt starten.

van harte welkom hier op de site en bij dit gezellige forum en ik kijk uit naar je taarten!!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Welkom....op dit verslavend forum.....

Ik hoop vlug foto´s te zien van jouw, hahaha
Je maakt ons erg nieuwsgierig!!

Groetjes Marlies.

5

Hoi meyke!!

Wat leuk! Een dorpsgenoot!!! Ben erg benieuwd naar je taarten!
En pas op hoor het werkt verslavend!!

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3