1

Onderwerp: Weer 2 taartjes deze week...

Taart met opdracht: funhouse, circus, carnaval, burlesque....  :s

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/431035_315355278526950_100001574412900_918537_746025921_n.jpg
http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/419227_315355255193619_100001574412900_918536_489111163_n.jpg

En nog een bruidstaart in paars en wit, geheel samen met het paar ontworpen...

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/418278_314761795252965_100001574412900_916927_1755335431_n.jpg
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/426943_314760918586386_100001574412900_916926_1855578446_n.jpg

Op beide taarten heb ik de molds gebruikt van sillicreations...

Taarten op bestelling en WORKSHOPS.....
www.taartendroom.nl

2

Re: Weer 2 taartjes deze week...

Whoooo die eerste knalt er uit, vind toch de tweede iets rustiger ontwerp mooier, maar alle twee wel heel knap gemaakt.

Moodswing schreef:

Whoooo die eerste knalt er uit, vind toch de tweede iets rustiger ontwerp mooier, maar alle twee wel heel knap gemaakt.

Ik ook hoor.... vond het wel leuk om te maken maar mijn voorkeur gaat er niet naar uit.

www.taartendroom.nl

4

Allebei gewoon weer prachtig :thumb:

Groetjes van Marjon

5

wow vind ze allebei mooi maar de tweede is echt favoriet :thumb:

6

Allebei heel mooi gemaakt!!

7

Jeetje... die eerste is wel erg apart, maar wel erg mooi gemaakt.
En laat ik nou niet van paars houden, maar je bruidstaart is prachtig!
Leuk ook hoe je het onderbord hebt gemaakt.

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

8

Ze zijn weer geweldig en toen ik las wat de mensen van die eerste taart wilden,  is dat het toch helemaal !  :thumb:

9

Het zijn niet helemaal mijn kleuren, die van de bovenste, maar WAUW, wat heb je het weer mooi gemaakt!
Dat witte randje bij de bovenste taart vind ik zo gaaf...  :Y
Ik was al fan van je, en ook al is het niet je ding, dit is weer echt weer zoiets origineels en toch nog zo herkenbaar jouw taart.

Ik word er blij van. :D

Wil je meer taartjes van mij zien? Kijk dan op: www.dezoetedromenfabriek.nl

10

Geweldig!

11

beide prachtig Peggy :thumb:  :thumb:

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

Mooi meis!

Internationale masterclasses, exclusieve en nieuwe producten voor taartdecoratie. Facebook http://www.facebook.com/TLCS.nl

13

Leuk!
Zo verschillend en toch allebei heel mooi geworden :Y

It's just a piece of cake

14

oh ik vind die eerste dus te gek!!! wat prachtig zo !
de paarse is ook helemaal top.
ik weet niet wat die molds zijn die je noemt dus die ga ik ff googlen!

heer, als u me niet slank kunt maken, maak dan aub al mijn vrienden dik

15

Heel mooi en wat zijn die taartjes ontzettend strak bekleed zeg! Ik moet altijd een rand maken aan de onderkant om oneffenheden te camoufleren.... Dat heb jij niet nodig, zo recht en strak! Mijn complimenten!

16

prachtige taarten zeg!!!!! Die eerste vind ik zelf erg leuk haha
ja hoe doe jij dat toch dat je geen afwerkingsrandje nodig hebt? Hoe snij je het overtollige fondant weg zonder te veel weg te snijden????

Esterke schreef:

ja hoe doe jij dat toch dat je geen afwerkingsrandje nodig hebt? Hoe snij je het overtollige fondant weg zonder te veel weg te snijden????

Ik snij het weg met een pizzasnijder en knip dan strak het taartkarton weg....

Ik heb trouwens een nieuwe workshop op mijn site staan, de XL dagworkshop, gaan we heel de dag een stapeltaart maken en zie je precies hoe ik het stap voor stap doe. Zou gezellig zijn als je zou komen, heb nog 3 plekjes vrij.

www.taartendroom.nl

18

peggyvandeven schreef:
Esterke schreef:

Ik snij het weg met een pizzasnijder en knip dan strak het taartkarton weg....

Ik heb trouwens een nieuwe workshop op mijn site staan, de XL dagworkshop, gaan we heel de dag een stapeltaart maken en zie je precies hoe ik het stap voor stap doe. Zou gezellig zijn als je zou komen, heb nog 3 plekjes vrij.

merci voor de uitleg en je aanbod voor de workshop!
stapeltaarten maken kan ik wel alleen wil ik soms nog netter hebben afgewerkt dan ik nu al heb. Ik ben een piet precies haha maar dat had ik nog niet onder de knie. zo meteen even uitproberen op een klene en snelle taart voor iemand die morgen 50 wordt. ik heb zo een pizza snijider liggen en vind hem voor de pizza niet geschikt misschien voor mijn taarten wel hahah heeft die toch nog een doel.

nogmaals bedankt voor je aanbod :Y