1

Onderwerp: aantal personen/mix voor rechthoekige taarten silverwood pan

hai allemaal,

Stiekem hoop ik dat Dorotaartjes dit topic als eerste leest:) Als het goed is krijg ik binnenkort een silverwood multisizepan. Bu heb ik al lopen zoeken op t forum en kwam ik de maat tabel van Dorotaartjes tegen... joeppie:) Nu zit ik alleen no met t probleem dat ik dus wel de maten weet die je er mee kan maken, maar niet de aantal personen erbij weet.. en ook niet hoeveel mix..

Nu weet ik wel dat je normaal kan meten dmv water, maar ehm.. hier zitten geloof ik sleuven in, dus dat vult een beetje lastig:)
Ik las dat er op t forum een aantal erg enthousiaste multi size pan gebruiksters zitten..dus hoopte eigenlijk dat iemand zn ervaringen wilde delen:)

Groetjes en alvast bedankt:)

2

Re: aantal personen/mix voor rechthoekige taarten silverwood pan

hahaha ik lig hier in een deuk, ik lees dit topic idd nu net en heb wel een excel bestandje voor je, dus als je me mailt, dan kan ik hem terugmailen als bijlage.

Groetjes, Dorothea.

3

joeppie.. yeahhhhh.. Thanx:)

Ik hoopte inderdaad al dat jij .. als grootste fan... hem als eerste zou lezen :)
Heb gisteren redelijk wat lopen lezen over deze bakpan nav een aankoop via 2ehands.. en kwam overal je naam tegen grin

Thanx wederom.. ik zal je even mailen..

4 Laatst bewerkt door sweet978 (09-03-2012 14:03)

2 x is wel heel blij...

5

you've got mail!

Groetjes, Dorothea.

6

Thanx.. dat is snel zeg..  :)