Onderwerp: Nice to meet you 2!

Hallo taartmaakliefhebbers en cc-creators,

Ik ben reuze benieuwd wat ik hier allemaal kan terugvinden en kan leren. Een hele hoop zo te zien. Ik weet alleen niet goed waar te beginnen! Tips zijn altijd welkom. Hihiihi

Hopelijk kan ik t.z.t. ook wat terugdoen om anderen weer van tips te voorzien.

Linda's Creative Art was eigenlijk meer bedoeld voor schilderijtjes. Later heb ik het taarten maken ontdekt en doe dat nu net zo graag. Daar kan ik mezelf soms lekker in verliezen als je begrijpt wat ik bedoel.

Deze roze geboorte taart heb ik gekocht toen onze dochter geboren werd. Pas in januari 2011 heb ik voor het eerst een workshop basis taart maken gedaan en de taart voor de 1e verjaardag van onze zoon gemaakt. In oktober vorig jaar heb ik nog eenzelfde workshop gedaan. En daarna besloot ik de stoute schoenen aan te trekken en spullen in te slaan om zelf thuis te expirimenteren en uit te proberen. Ben nog steeds niet helemaal tevreden over mijn taarten. Wel krijg je door te doen de meeste ervaring! Ik laat me verrassen door deze site en de input van wie maar wil.

Tot mails!

Greetz, Linda

2

Re: Nice to meet you 2!

Hey Linda,

wat leuk, weer iemand uit Almere.
Welkom op dit forum.
Al je taartvragen worden hier beantwoord en voordat je weet, zie je vragen staan waar jij het antwoord op weet.

Heb je al afscheid genomen van vrienden en familie? Want door dit verslavende forum, zal je voorlopig geen tijd voor ze hebben  :+  :lol:  :lol:  :lol:

Veel plezier hier!

If you're lucky enough to be different, don't ever change!
Groetjes, Katja