1 Laatst bewerkt door Mirgroen (08-03-2012 09:01)

Onderwerp: De prinses op de ... taart

Gisteren deze taart mogen maken. Ben er eigenlijk best trots op!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z476ADJK-D.jpg
De roze wangetjes lijken op de eerste foto door de flits wel erg roze, maar dat was niet zo.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-Y8TNFLWI-D.jpg

Bedankt voor het kijken! Tips zijn altijd welkom
Groetjes Mirjam

Re: De prinses op de ... taart

Hoi Mirjam,
Ik vind je taart erg mooi!!!!!
Ook erg mooi strak bekleed!!!!
Ik vraag me alleen af.... liggen de prinses haar beentjes niet raar? Zou je die niet recht naar achteren doen?
Groetjes, Ingrid.

Groetjes! Enne, bedankt voor alle inspiraties!!!
Wil je meer zien wat ik maak? www.ingrids-baksels.webnode.nl

3

IngridV_1973 schreef:

Hoi Mirjam,
Ik vind je taart erg mooi!!!!!
Ook erg mooi strak bekleed!!!!
Ik vraag me alleen af.... liggen de prinses haar beentjes niet raar? Zou je die niet recht naar achteren doen?
Groetjes, Ingrid.

Dank je wel voor de complimenten! Altijd leuk om te horen.
Bedoel je de beentjes naar achteren zodat ze op haar buik ligt of zo? Ze zit nu in zo'n modellen pose met de beentjes naar de zijkant.
Groetjes Mirjam

Hoi Mirjam,
Voel me een zeur hahaha niet zo bedoeld hoor!!!
Maar euh... nu ben ik geen model, maar volgens mij kan ik niet in die houding zitten? Zie ik het dan zo verkeerd? Heb je een foto vanaf de zijkant? sorry hoor, hoop niet dat je me vervelend vind  :o

5

IngridV_1973 schreef:

Hoi Mirjam,
Voel me een zeur hahaha niet zo bedoeld hoor!!!
Maar euh... nu ben ik geen model, maar volgens mij kan ik niet in die houding zitten? Zie ik het dan zo verkeerd? Heb je een foto vanaf de zijkant? sorry hoor, hoop niet dat je me vervelend vind  :o

Je bent geen zeur hoor, ik zeg zelf dat tips welkom zijn. Je ziet het denk ik alleen heel anders dan ik, zal misschien wel aan mijn foto kunsten liggen :Y .  Ik heb geen foto van de zijkant, maar het is de bedoeling dat het lijkt of ze op haar heup zit met haar benen naar de zijkant. En zo kan ik wel zitten ook al ben ik ook geen model, heb het nog even geprobeerd ;) Volgens mij kwam het in het echt wel goed over. Het meisje was helemaal blij.
Wat bedoel jij dan met de beentje naar achteren? Zodat het lijkt of ze op haar buik ligt?

Hoi Mirjam,

O.k. ik ben overtuigd hahaha. Dan is je taart dus gewoon perfect  :lol:
Ja, ik bedoelde dat ze op haar buik zou liggen. Of met de knieen gebogen, maar denk dat je dat hebt alleen je dat op de foto niet ziet. Hihihi
Groetjes vanuit Naaldwijk!!!

7

IngridV_1 schreef:

Hoi Mirjam,

O.k. ik ben overtuigd hahaha. Dan is je taart dus gewoon perfect  :lol:
Ja, ik bedoelde dat ze op haar buik zou liggen. Of met de knieen gebogen, maar denk dat je dat hebt alleen je dat op de foto niet ziet. Hihihi
Groetjes vanuit Naaldwijk!!!

Perfect is hij zeker niet hoor, ik kan nog een hoop leren zie ik hier altijd op het forum! Ik heb mijn man nog eens naar de foto laten kijken en hij zei dat de foto inderdaad vertekend. Zo zie je maar weer, we hebben er in ieder geval lekker over heen en weer gemaild ;)  Bedankt voor het meedenken en zal volgende x eens kijken of ik de beentjes anders kan doen.
Groetjes Mirjam

8

Ik vind hem ook super, heel strak en dat gezichtje is mooi geworden, die oogjes, echt sprekend...
Inderdaad lijken de beentjes heel raar zo op de foto, maar als ze goed zitten is het prima toch?
Helemaal als de ontvangster er happy mee was...