Onderwerp: waar kan ik vinden anijs aroma voor in biscuit mix door doen
ik nodig voor donderdag dus van webwinkes krijg niet.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » waar kan ik vinden anijs aroma voor in biscuit mix door doen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik nodig voor donderdag dus van webwinkes krijg niet.
of kan anijsblokjes gebruiken?
bij de toko
Ja je kan ook anijsblokjes gebruiken maar voorzichtig ermee,eerst oplossen in beetje water.
Waar kom je vandaan als ik mag vragen want je naam klinkt Nederlands maar je zei dat je hier niet vandaan komt?
klopt ik kom uit polen
Nou dan vind ik het al knap hoe je schrijft in het Nederlands!
Gewoon doorgaan dan heb je het zo door.
Succes en witamy!
zouden gestampte muisjes niet gewoon kunnen?
hoi
gestampte muisjes oplossen in het water van je biscuit
maar muisjes zijn blauw en rose krijg je dan in in biscuit die kleur? ja beter vragen dan moet foute cake worden en die is nog voor klant proeftaartje bruidstaart
Er is toch ook anijszaad te krijgen, verkrijgbaar bij kruiden en reformzaak.
maar muisjes zijn blauw en rose krijg je dan in in biscuit die kleur? ja beter vragen dan moet foute cake worden en die is nog voor klant proeftaartje bruidstaart
Die blauwe en rose dat zijn babymuisjes voor op de beschuit. Gestampte muisjes is een soort witte poeder voor op de boterham. Kun je kopen bij de supermarkten, staat bij de hagelslag en zo.
oke,bedankt ja ik wist niet dat is nog meer dat die baby muisjes hahha,echt hollands ding hahahha
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » waar kan ik vinden anijs aroma voor in biscuit mix door doen