Onderwerp: Ik zoek een speciale taartstandaard
crèmekleurig, op een voetje, je kan er een lint doorheen rijgen.
Je ziet 'm nogal eens voorbij komen als iemand een taart showt of in de MjamTaart bijv.
Wie helpt?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Ik zoek een speciale taartstandaard
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
crèmekleurig, op een voetje, je kan er een lint doorheen rijgen.
Je ziet 'm nogal eens voorbij komen als iemand een taart showt of in de MjamTaart bijv.
Wie helpt?
http://www.etsy.com/shop/vesselsandwares
maar niet goedkoop
Je zou Xenos, Action en Blokker in de gaten moeten houden daar komen ze wel eens in het assortiment...
Het valt niet mee om in NL een mooie en betaalbare taartstandaard te kopen
iemand deze onlangs nog tegen gekomen ergens???
Zoek hem ook al tijden.
Kan hem tot nu toe niet in Nl vinden, ook niet via google. Heb al allerlei zoekwoorden geprobeerd.
Niet deze denk ik?
Nee, hij is het niet, maar ik zou hem wel graag wat groter zien!
Waar heb je 'm gevonden?
Sowieso bedankt voor de moeite!
Zoiets, als je googled op 'cake stand ribbon' krijg je ze te zien op veel amerikaanse websites.
Ik weet zo even geen nederlandse shop.
Zoiets, als je googled op 'cake stand ribbon' krijg je ze te zien op veel amerikaanse websites.
Ik weet zo even geen nederlandse shop.
Jaaaaa! Die zijn echt supermooi! Ben ook heel benieuwd waar je die kan kopen hier in Nederland.
Gr. Dolfijn
ja irritant he, het lijkt wel of alle amerikanen er eentje hebben... grrrrrrrr
Ooooh!! Ik ben niet zo van de standaardjes, maar zo eentje zou ik ook wel willen
Wat een leuke dingen hebben ze hier zeg!!!
Ik ben al een paar jaar op zoek naar deze standaard. Op veel Amerikaanse blogs al gezien en sindsdien erg hoog op mijn hebben lijstje. Helaas heb ik hem nog nooit gezien in NL maar hoop hem toch een keer tegen te komen.
Dusse als we nou allemaal onze ogen wijd open houden
Groetjes Marieke
Deze, maar die is maar Ø17,5cm
http://hipenhis.nl/index.php?route=prod … uct_id=148
Deze, maar die is maar Ø17,5cm
En als we ze nu met z'n allen platspammen of ze niet ook grotere kunnen leveren?
Amazon verkoopt ook veel leuke standaarden voor goede prijzen. Maar zou dat heel aankomen uit de U.S.A? Zijn er taartsters in de buurt die een gezamelijke bestelling aan zouden durven? Soms wil je er bv. maar 1 ipv 3.
SweetTooth schreef:Deze, maar die is maar Ø17,5cm
En als we ze nu met z'n allen platspammen of ze niet ook grotere kunnen leveren?
Hmm, best een goed idee! Ik heb al gemaild
Sonj@ schreef:SweetTooth schreef:Deze, maar die is maar Ø17,5cm
altijd handig een beetje eigen initiatief
altijd handig een beetje eigen initiatief
Ja toch?
En zo te zien zijn ze wel te betalen!
Sonj@ schreef:SweetTooth schreef:Deze, maar die is maar Ø17,5cm
ik hou het hier dan ook even in de gaten! die wil ik ook wel
Ben benieuwd, heb ook wel interesse!
De 26cm kan besteld worden maar kost dan meteen 44.95 en heeft 4 weken levertijd.... Daar moeten mijn budget en ik nog even over denken hoor!
De 26cm kan besteld worden maar kost dan meteen 44.95 en heeft 4 weken levertijd.... Daar moeten mijn budget en ik nog even over denken hoor!
oei... das inderdaad geen leuk prijsje meer!
Ah, ik zie dat meerdere al antwoord hebben gehad. Ik vind de prijs eerlijk gezegd wel meevallen... Hij is in ieder geval te koop
ja moet er ook over nadenken, ik lees op amerikaanse sites dat ze hem 'ff' hebben gekocht voor 10 dollar. Dan valt dit wel erg tegen zeg.
Maar misschien.... Vind hem wel errug leuk!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Ik zoek een speciale taartstandaard