1

Onderwerp: Na 30 jaar samenwonen eindelijk het JA-woord

zijn vrienden van mijn ouders vanochtend eindelijk in het huwelijksbootje gestapt. Hij: 70 jaar oud, zij 66 jaar. Zo'n 1,5 week geleden kreeg hij spontaan een romantisch moment en heeft haar ten huwelijk gevraagd :)
Ze hebben in al die jaren echt maar dan ook echt lief en leed met elkaar gedeeld. Ze wilden er geen ruchtbaarheid aangeven, maar mijn vader kon toch niet nalaten om vol trots te vertellen, dat hij de getuige zou zijn van zijn vriend bij hun huwelijk.
Dat was natuurlijk een taartje waard....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7XNOK4BP-G.jpg
Niets gezegd, ook niet tegen mijn ouders, totdat we gisteren bij mijn ouders langs gingen. Daarna met mijn vader bij het 'bruidspaar' langs.

Waar hadden wij toch taart vandaan gehaald op zondag :lol: :lol:
Toen mijn vader zei dat ik die zelf gemaakt had, begon ze spontaan te huilen....  :o  Ja dan slik je wel even....

Vulling met banketbakkersroom, getrempeerd met bosvruchtenlikeur en tweede vulling met bosvruchten. En in totaal 30 bloemen (voor elk jaar samenwonen)

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

2

Re: Na 30 jaar samenwonen eindelijk het JA-woord

Wat ontzettend lief van je zeg en een hele leuke taart! :Y

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

3

Wat een gaaf verhaal zeg, op die leeftijd nog te trouwen. Lief van je dat je zo'n mooie taart maakte en heel leuk om ze er zo mee te verrassen!

Tieneke

4

Wat een mooie taart heb je gemaakt! En wat geweldig dat deze mensen na al die tijd toch nog zijn getrouwd. :Y

5

Deze had ik gemist...maar ik vind de bloemetjes wel heel erg leuk, mooi, etc. etc.
Mooi verhaal ook.

6

Wat een lief verhaal achter deze mooie taart. Inderdaad op die leeftijd trouwen....geweldig. Je taart is prachtig !!!

Groetjes van Suus

To much off a good thing, can make something wonderfull.....