1

Onderwerp: Ik ben ook nieuw hier!

Ik zal me dan ook even netjes voorstellen.
Ik ben Diane (Lady D) en ben 36 jaar. Ik woon samen met mijn man en twee dochtertjes van 6 en bijna 3 in Nijverdal.
Bakken en koken is altijd mijn passie geweest en heb daar door tijdgebrek de laatste tijd niet veel aan kunnen doen.
Ik hoop de draad weer op te kunnen pakken door hier heerlijke recepten te kunnen vinden voor die heerlijke taarten...
Mochten jullie nog meer over mij willen weten dan kan je me altijd vragen!

groetjes Diane

2

Re: Ik ben ook nieuw hier!

Hoi Diane,

Welkom op dit VERSLAVEND forum, hahaha
Veel bakplezier.

Groetjes Marlies.

3

Dank je. Ik ben al op zoek geweest op het forum en vind in de webshop heel veel leuke spulletjes om de taarten te laten slagen.
Toch maar eens een keer een verlanglijstje maken ;)

groetjes Diane

4

hoi
daar moet je mee oppassenhoiiihihih
want die word oneindig lang ;)

Met de kennis van nu, had ik het toen anders gedaan :)

5

Welkom hier op dit leuke verslavende forum Diane,

Met de zoekfunctie vind je bijna alles en wat er nog niet gevraagd is vraag je toch gewoon lekker aan ons! We helpen mekaar.Ik ben benieuwd naar je creaties.
En inderdaad pas op met je verlanglijstje hahaha.Er is altijd wel weer wat wat je wilt hebben uit de "hebshop"

Groetjes Angelique

6

Welkom welkom welkom!!!

Leuk dat je je ook hebt aangemeld en ik wens je heel veel succes, maar vooral plezier met bakken en decoreren.

Enne... dat geldt ook voor jou he: als jij wat te vragen hebt... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Hallo Diane,
Inderdaad welkom hier! En weet, het is zeer verslavend.
Wel grappig, want ik ben geboren in Nijverdal en kom er nog geregeld!
Woon inmiddels in Deventer.
Mocht je het leuk vinden om een workshop te volgen, 19 maart geef ik een paasworkshop in het Educatief centrum in Rijssen. Ik denk ik zeg het maar even want rijssen-nijverdal is niet zo ver van elkaar ;) Mocht je interesse hebben kan je me altijd emailen!
En veel plezier verder!
Groetjes Marije

De Taartatelier en workshopruimte in Deventer, Zutphen, Apeldoorn en Raalte (Lettele, spanjaardsdijk 92B). http://www.zoetenzodeventer.nl. en  https://www.facebook.com/ZoetenZoDeventer

8

Welkom op dit gezellige forum

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Marije schreef:

Hallo Diane,
Inderdaad welkom hier! En weet, het is zeer verslavend.
Wel grappig, want ik ben geboren in Nijverdal en kom er nog geregeld!
Woon inmiddels in Deventer.
Mocht je het leuk vinden om een workshop te volgen, 19 maart geef ik een paasworkshop in het Educatief centrum in Rijssen. Ik denk ik zeg het maar even want rijssen-nijverdal is niet zo ver van elkaar ;) Mocht je interesse hebben kan je me altijd emailen!
En veel plezier verder!
Groetjes Marije

Wat vind ik dat nou jammer dat ik dan niet kan. Mijn jongste dochter Kirsten wordt dan 3 jaar! Maar als je nog een andere datum hebt hou ik me aanbevolen!

Liefs Diane