Onderwerp: Barbiepop bekleden
Ik moet deze week me eerste barbiepop maken maar ik moet ook nog 2 ochtendjes werken, nu wil ik elke middag wat doen zodat hij wel optijd af is maar hoe bewaar ik me bekleede lijfje? Of kan da pas op het laatst?
Denise
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Barbiepop bekleden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik moet deze week me eerste barbiepop maken maar ik moet ook nog 2 ochtendjes werken, nu wil ik elke middag wat doen zodat hij wel optijd af is maar hoe bewaar ik me bekleede lijfje? Of kan da pas op het laatst?
Denise
Ik heb 'van horen zeggen' dat je het lijfje op het laatst doet, maar je kunt hem volgens mij vast wel in piepschuim een gat maken en hem daar in steken.
De 'rok' kun je bewaren in de koelkast. Even de groentela eruit en hup je hebt plek genoeg
Succes met jouw 1e barbie
Ik heb het lijfjes eerder bekleed en gewoon in de kast bewaard! Wel even stofvrij houden! Eingelijk zoals een puzzel.
De rok heb ik een dag voor leveren bekleed en de pop er meteen ingedaan, en alles netjes afgewerkt. Daarna in de koelkaast gezet. Wel een glasplaat eruit gehaald anders kon ie er niet in.
IK maak de lijfjes altijd ruim van te voren ik gebruik hele barbies en zet de bote barbie met het marsepeinen lijfje in een groot glas en hang er een plasticzakje over voor het stof.
dan bekleed ik de rok en steek als laatste de barbie met kant en klaar lijf erin.
(maak wel eerst een groot genoeg gat anders dus je de taart uit zijn verband.)
Saskia
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Barbiepop bekleden