Onderwerp: Taart voor Djamila met verhaal
Deze taart plaats ik niet zo zeer voor de show maar om het vooral bekend te laten worden. De moeder bestelde enthousiast voor haar Prinses Djamila en omdat ik goed van vertrouwen ben en het tot altijd nog goed is gegaan met afhalen en betalen heb ik net zo gehandeld als anders. De taart werd niet afgehaald en heb er zelfs mijn best voor gedaan dat ie werd gebracht omdat madammeke haar auto kapot was (ja ja).......Tot op heden nog geen cent gezien en vervelend contact met haar erover gehad. Mocht iemand een verdachte opdracht uit Leeuwarden krijgen mail me dan. Ik ben n.l. in bezit van de adresgegevens!
Er zijn vast meer dames met dit soort vervelende ervaringen en misschien is het een idee om een rubriek aan te maken waar dit soort stouterikken worden vermeld.
Het heeft mijn houding wel veranderd want ik ga nu niet meer zomaar elke bestelling voor een vreemde aan nemen. En zeer zeker wél een aanbetaling vragen. Ben zwaar terleurgesteld en kan me niet begrijjpen dat je zo wordt genaait om een paar luizige centen waar ik uren heb voor staan zwoegen. Dát er zulke oneerlijke onbetrouwbare mensen bestaan................................
daarom dit topic

https://www.facebook.com/mariannesgebaksels