Onderwerp: Een paar kuukskes
Zo leuk om koekjes te bakken. Hier een paar exemplaren die wel goed gelukt zijn en lekker waren!

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een paar kuukskes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zo leuk om koekjes te bakken. Hier een paar exemplaren die wel goed gelukt zijn en lekker waren!

Wat leuk! Ze zien eruit om op te smullen
Misschien een domme vraag (ik bak niet zo vaak koekjes...)maar heb je het deeg vooraf gekleurd? En hoe doe je dat tweekleuren effect? Een hartje of bloemetje eruit steken en dan opvullen met dezelfde vorm in de andere kleur?
heel leuk gemaakt.
Leuke techniek
Zie je hier niet veel
Is ook wat technisch met niet bruin laten worden/ uitlopen e.d.
Ja, ik heb vantevoren het deeg gekleurd en eigenlijk ging het meteen goed... echt leuk om te doen om met gekleurd deeg te werken.
Heb bij de bloemetjes het deeg in tweeen verdeeld en het gekleurd. Dan inderdaad met een grote uitsteker uit de ene kleur de bloem uitsteken en dan met een kleine uitsteker er een bloemetje uithalen en een bloemetje van de andere kleur erin leggen en dan bakken. Na het bakken zit het dan goed aan elkaar!
Leuke kuukskes zeg ik,

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Een paar kuukskes