Onderwerp: Wij zoeken...
Het derde biggetje...
Zijn deze varkentjes taartwaardig?? Ze zijn voor mijn schoonbroer en zijn vriendin, die erg van varkentjes houdt. Voor op een taartje.

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wij zoeken...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Het derde biggetje...
Zijn deze varkentjes taartwaardig?? Ze zijn voor mijn schoonbroer en zijn vriendin, die erg van varkentjes houdt. Voor op een taartje.

Superleuk!!!!! Laatst heb ik ook een biggetje gemaakt en die in een poel van chocola gelegd zodat het leek alsof ze in de modder lagen 
Geweldig. Alleen zou ik je varkentje op de 2e foto even zijn kopje opnieuw doen, gladder maken.
schattig!!
Ja net zoals Monique zegt, dat hoofdje van dat varkentje even opnieuw. Lijkt of iemand stukje eruit heeft gegeten en dan stiekem terug wat ingestopt om het te verbergen hihi 
Vind ze wel super schattig !!
Dank jullie voor de tips... Stom ook, ik had het niet gezien tot op de foto en toen was-tie al een beetje uitgehard, ik had ze gisterenavond/vannacht nog gemaakt...
Mooi gedaan hoor..mag je trots op zijn 
wat een lievertjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Wij zoeken...