Onderwerp: ah mocca reep
Hoi Dames/heren,
lees op het form alleen recepten met oploskoffie door de botercreme
maar zou dat ook met de mocca reep van ah kunnen?? iemand ervaring mee? Alvast bedankt!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » ah mocca reep
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi Dames/heren,
lees op het form alleen recepten met oploskoffie door de botercreme
maar zou dat ook met de mocca reep van ah kunnen?? iemand ervaring mee? Alvast bedankt!
dan zou ik de mokka reep (dat is gewoon een soort chocoladereep toch?) dan zou ik die smelten in de slagroom, zoals bonbonblocvulling ook wordt gemaakt.
Ja zo een reep oke dat kan dus ook bedankt voor je antwoord
Ik denk dat je met oploskoffie een veel lekkerdere mokkasmaak krijgt. Toevallig heb ik vorige week ook zo'n reep gehad en hoewel ik zowel chocolade als mokka heerlijk vind, vond ik deze echt niet lekker. Kan me ook niet voorstellen dat je daar een echte mokkacreme mee krijgt.
Ik denk dat je met oploskoffie een veel lekkerdere mokkasmaak krijgt. Toevallig heb ik vorige week ook zo'n reep gehad en hoewel ik zowel chocolade als mokka heerlijk vind, vond ik deze echt niet lekker. Kan me ook niet voorstellen dat je daar een echte mokkacreme mee krijgt.
oke toch maar niet doen ik hou zelf niet van mokka zou dus echt niet weten wanneer je goeie mocca smaak hebt vandaar die reep! doe ik het niet bedankt voor je mening!
Misschien een stomme vraag maar dan voeg je de oploskoffie toe aan slagroom voor een moccavulling? ( begin net vandaar de "stomme "vraag )
Misschien een stomme vraag maar dan voeg je de oploskoffie toe aan slagroom voor een moccavulling? ( begin net vandaar de "stomme "vraag )
Ik maak altijd mokkacreme, dus botercreme met een mokkasmaakje. Ik los twee eetlepels oploskoffie op in een heel klein beetje heet water en dat voeg ik toe. Met slagroom weet ik niet of het ook zo zou kunnen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » ah mocca reep