1

Onderwerp: Hallo, even voorstellen .........

Hallo Allemaal,

Ik ben Renata, ben getrouwd en ben moeder van een meisje, 9 jaar en een jongen, 3 jaar. Ik woon in Musselkanaal. (Groningen)
Ik ben hier nieuw. Ben via een link van de site www.cupcaceentaart.nl hier terecht gekomen.

Onze dochter is in mei jarig en wordt dan 10 jaar. Het leek mij enorm leuk om haar dan voor haar verjaardag eens een hele mooie taart te kopen. Ben helaas zelf nog niet zo ver om dan een taart zelf te maken. Moet ik mij eerst eens helemaal in gaan verdiepen.

Onze zoon is in juni jarig en wordt dan 4 jaar. Voor hem vind ik het wat moelijker, hij heeft een gluten-, melk-en sojavrij dieet!! :/
Wilde voor hem dan ook via de site www.cupcakeentaart.nl een taart bestellen. maar helaas is dit niet mogelijk.
Hij mag al zo veel NIET, dus voor mij een reden om voor hem dan ook eens iets te geven wat hij wel mag en er ook eens een keer normaal uit ziet!

Dus gelijk ook een vraag voor dit forum:
Is er iemand die zo'n gluten-, melk- en sojavrij taart kan maken en mij dit ook kan leren en ook nog eens in de buurt woont van Musselkanaal???

Lieve groetjes, Renata