Onderwerp: zilveren fondant.
hoi dames kan iemand mij vertellen hoe je fondant zilver krijgt?Ik heb op zwart fondant zilverpoeder gebruikt maar het wordt niet echt zilver zoals ik bij sommige ziet.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » zilveren fondant.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hoi dames kan iemand mij vertellen hoe je fondant zilver krijgt?Ik heb op zwart fondant zilverpoeder gebruikt maar het wordt niet echt zilver zoals ik bij sommige ziet.
Als je wil dusten, dan moet je het beste op grijze fondant. Je kan het ook verven, op wit fondant, met een beetje (eetbare) alcohol zilveren kleurstof aanmaken.
Als je wil dusten, dan moet je het beste op grijze fondant. Je kan het ook verven, op wit fondant, met een beetje (eetbare) alcohol zilveren kleurstof aanmaken.
Hoe maak ik dan grijs?Is dat zwarte fondant met wat wittefondat mengen of een beetje zwarte kleurstof bij witte fondant doen,sorry voor d velevragen moet nl een taart maken voor iemand en ze wil perse een roze en zilvern taart en il heb nog nooit met zilver gewerkt.
Je kan een beetje zwarte kleurstof of zwarte fondant door witte fondant doen. Beginnen met klein beetje en dan zie je hoe licht of donker je wilt hebben. Misschien een paar stukjes in verschillende grijze kleur dusten om te zien hoe het wordt.
Je kan een beetje zwarte kleurstof of zwarte fondant door witte fondant doen. Beginnen met klein beetje en dan zie je hoe licht of donker je wilt hebben. Misschien een paar stukjes in verschillende grijze kleur dusten om te zien hoe het wordt.
Dank je voor je antwoordt,ga het van het weekend uitproberen heb het dinsdag nodig.
heb je de FAQ al eens bekeken?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » zilveren fondant.