1

Onderwerp: Welke combi??

Hoi!

Woensdag heeft mijn man rij-examen voor het aanhanger-rijbewijs. We gaan ervan uit dat hij het haalt.....dus je raadt het al: alle reden voor een taart(je)!! :D

Nu wil ik gelijk ff wat 'nieuws' uitproberen: laagje Lemoncurd en laagje Mona-citroen-kwarktaart-pudding. Maaaaaar nu komt de vraag: waarmee smeer ik alles af? Botercreme? Is dat wel lekker dat zoete erbij? Of zou je er ook iets citroensap aan toe kunnen voegen?
Ohja en doen jullie 'dijkjes' (van botercreme) bij deze vullingen?

Wat een vragen he!! :rolleyes:

Groetjes Tien

2

Re: Welke combi??

Je kan idd botercreme met citroenaroma op smaak brengen. (citroensap heb ik nog niet geprobeerd.) Dan is het niet zo zoet.
De lemoncurd smeer ik gewoon tussen het biscuit maar bij de citroenkwark doe ik altijd een dijkje (ook evt met die citroensmaak)

3

hmm, ik denk dat ik ook maar de aroma haal, deze zal vast wat geconcentreerder zijn dan de gewone sap. Het lijkt me dat door de sap het En niet citroenig genoeg wordt en misschien ook wat slap qua structuur...

Groetjes Tien

4

haha, die van mij moet voor dat BE rijbewijs op op 24 januari! dus ene dagje later:)
en idd, ik had ook al een taart in m'n hoofd, en citroenvullingen lijken me ook erg lekker... wat een toeval!

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

5

whahahaha!! Dat is inderdaad toevallig!!! :D :lol:

Groetjes Tien

6

Waarom doe je niet gewoon een flinke klodder lemoncurd door de botercreme? Dat is ook heeeel lekker en makkelijk, want dat heb je al in huis ;) !

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

7

heee dat is ook nog een goed idee ja!!! :thumb:  Bedankt!

Groetjes Tien