1

Onderwerp: FEEDBACK Blond Amsterdam Puzzelplaatje

Hallo medebaksters!

Ik heb vandaag mijn tweede puzzelplaatje gemaakt.. Mijn eerste puzzelplaatje was niet om over naar huis te schrijven.. Na verschillende tips en er een tijdje tegenop te hebben gezien.. Toch maar weer geprobeerd! Ennuhhh ik vind hem best leuk gelukt!  O-)

PunBB bbcode test

Het tweede vrouwtje heeft eigenlijk een kopje in haar handen.. maar dat vond ik echt super moeilijk om te maken! Dus die heb ik weggelaten...

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.. Tips zijn van harte welkom!  :Y
Groetjes Tanya

tanyawesterhoff.wix.com/tanyastaarten

2

Re: FEEDBACK Blond Amsterdam Puzzelplaatje

Ziet er toch heel mooi uit?
Maar heb je al die sliertjes met de hand gerold?
Met een sugargun kun je je heel veel werk besparen en zijn al je sliertjes even dik/dun.

3

Hoi Riette,

Nee heb helaas nog geen sugargun! Ik ging vanmorgen hier in Zoetermeer naar de taartenwinkel en iemand was me voor... Ik kon het wel uit haar handen rukken  :o  hihihi

4

Echt super mooi!

5

Anders maar naar rijswijk voor de sugargun bij de pipo's en jamin verkopen ze ze ;) en morgen is het koopavond haha

maar ik vind hem erg leuk! alleen zou ik dat lijntje tussen de staart/hoofd van de blonde mevrouw nog opvullen met zwart of een kleur van een evt. elastiekje

6

ik vind ze super gelukt zeg !!

is het voor op een taart of voor op een cupcake?

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

7

Wat onwijs knap, allemaal zonder sugargun! Je mag echt trots zijn

8

nu krijg ik toch wel het idee dat ik ook zo'n sugargun moet aanschaffen. pfoe... koop al zoveel. neja de 24-26 komt mijn loon weer binnen dus wie weet...

9

ik vind hem super! Netjes hoor (en echt:aanschaffen die sugargun ga je absoluut geen spijt van krijgen!!)

10

Dank je Maxii!! Ik ga er binnenkort eentje aanschaffen! Dan zal het puzzelen vast ook veeeel sneller gaan.. Maar heb al meerdere keren gedacht: nu zou het handig zijn als ik een sugargun heb! haha

11

Best gelukt? Ik vind 'm hardstikke mooi!

Website: www.tuinentaart.nl Twitter: @tuinentaart
Facebook: http://www.facebook.com/TuinenTaart