1

Onderwerp: Belangrijk voor iedereen met een blog.

Vanaf aankomende donderdag (1 maart) stopt Google met de gadget Google Friend Connect (de widget waarmee mensen blogs kunnen volgen) voor niet gerelateerde Google-blogs.

Dit houd in dat blogs die gemaakt zijn met bijvoorbeeld Wordpress of Type-pad. Veel blogs maken begruik van de Google Friend Connect widget waaronder ik zelf en op deze manier blijven veel mensen op de hoogte van wat je blogt.

Maar vanaf donderdag werkt deze widget niet meer op blogs die niet via blogger/Google gemaakt zijn. In de toekomst (ws binnen nu en een paar maanden) stopt Google ook met deze service voor blogs die wel met Blogger gemaakt zijn.

Ik heb vandaag een vervanger van Friend Connect geplaatst op mijn blog namelijk een Google+ Page. Dit is ook weer van Google en op deze manier kan je toch blogs blijven volgen.

Ook heb ik nog wat andere manieren gevonden om toch op de hoogte te blijven van andere blogs. Deze manieren heb ik vandaag geplaatst op mijn blog: KLIK HIER.

Ik weet dat er hier op het forum ook veel bloggers zitten en veel volgers van mijn blog dus ik vond het wel handig om even te delen met jullie.

Hebben jullie nog vragen of wil je iets opmerken dan kan je mij altijd mailen.

Groetjes Marieke

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

Re: Belangrijk voor iedereen met een blog.

bedankt voor het delen, hier hebben we zeker wat aan!

groetjes kim