1

Onderwerp: tips voor bruidstaart

heey allemaal,

ik wil graag een bruidstaart maken, voor vrienden van ons. ze houden het niet groot en hebben geen bruidstaart, dus dacht ik: dan maak ik het voor ze! ik ben nog een beginner, en heb overal gekeken bij de foto's maar zie er niet echt wat tussen omdat het vaak stapeltaarten zijn, en ik wil gewoon 1 laag zegmaar.
hebben jullie tips of voorbeelden?

2

Re: tips voor bruidstaart

als je bij galerie kijkt zie je ook veel taarten..daar staat vast wel een leuke tussen die je dan met wit kan maken.. :) en wat zilveren parels zonder te stapelen heb je dan ook een hele mooie (bruids)taart. kweet nie hoe ik een link moet zetten maar hierboven komt ook vaak een mooie witte met zwarte bloemen voorbij

[move]--> decoreren

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

hebben ze een uitnodiging waar je inspiratie of kleuren uit kan halen?

ik zou het in een beetje een chique sfeer houden. dus bijv. wit, met 3d bloemen of als dat nog te moeilijk is, strak houden.
een cirkel op de taart en daar 2 harten of 2 ringen op zetten, omhoog.
en aan de zijkant hele kleine zachte kleur hartjes. is een uitstekertje van. en ook zo'n kleur lint om de taart bijv.

maar er staan vele voorbeelden, en bij stapeltaarten kan je er ook 1 uithalen. ik zou hem in ieder geval een hoge bescuit te bakken. dat staat al mooier vind ik.
en mooi afwerken of op een cakeboard of op een bijpassende onderplaat, ingepakt in pakpapier in de kleuren van de taart.

misschien kan je er wat mee.
succes
christa

5

misschien is deze wel een idee voor je?
http://94.100.116.107/1428800001-1428850000/1428815401-1428815500/1428815428_6_-kbV.jpeg

deze heb ik gemaakt voor een kleine bruiloft. zo kan een klein taartje toch best chique zijn.

"Beauty is in the eye of the beholder"
                            Lieve groetjes, Miranda (Mirzan)

goed voorbeeld! mooie, simpel, chique.
komt wel een beetje in de buurt van mijn omschrijving... hihi

7

christa-taart schreef:

hebben ze een uitnodiging waar je inspiratie of kleuren uit kan halen?

ik zou het in een beetje een chique sfeer houden. dus bijv. wit, met 3d bloemen of als dat nog te moeilijk is, strak houden.
een cirkel op de taart en daar 2 harten of 2 ringen op zetten, omhoog.
en aan de zijkant hele kleine zachte kleur hartjes. is een uitstekertje van. en ook zo'n kleur lint om de taart bijv.

maar er staan vele voorbeelden, en bij stapeltaarten kan je er ook 1 uithalen. ik zou hem in ieder geval een hoge bescuit te bakken. dat staat al mooier vind ik.
en mooi afwerken of op een cakeboard of op een bijpassende onderplaat, ingepakt in pakpapier in de kleuren van de taart.

misschien kan je er wat mee.
succes
christa

nee, ze hebben ook geen kaart, dus daar kan ik ook niet van afkijken.
maar bedankt voor de tips!!!

8

Mirzan schreef:

misschien is deze wel een idee voor je?
http://94.100.116.107/1428800001-1428850000/1428815401-1428815500/1428815428_6_-kbV.jpeg

deze heb ik gemaakt voor een kleine bruiloft. zo kan een klein taartje toch best chique zijn.

mooie taart zeg, ja hier kan ik wel wat mee! is dit ook echt wit of een beetje ivoor kleur? want volgens mij is ivoor kleur lastig te maken, heb ik weleens gelezen!

9

mooie taarten met een simpele bloem vind ik zelf al erg geschikt voor een bruidstaart

10

Ivoor bestaat gewoon als kleurstof, weet even de merknaam niet...

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

11

bedankt voor de tips allemaal!