1

Onderwerp: Spacecake ;-)

Kun je vier appeltaarten bakken voor op het werk? Nou nee. Twee appeltaarten cupckaes door de kinders en een leuk maak hobbyding. Het ging allemaal prima tot ik me ineens afvroeg wat de kinderen nu toch aan het eten waren. Ja wel Marsepein (wie zegt dat ze dat niet lusten die van mij wel). Vandaar de open zijkanten!

Mijn man werkt bij een ruimtevaart instelling waar ze een insturment voor in deze sateliet bouwen en dat leek me wel een leuke uitdaging!

http://farm3.static.flickr.com/2235/2208414475_653b30b4a9.jpg

en dit is het inspiratieplaatje. Opdeze artistimpression laten ze ook de binnenkant zien en daar heb ik me maar niet aan gewaagd

http://farm3.static.flickr.com/2035/2208412585_d24b0cf120.jpg

2

Re: Spacecake ;-)

hahaha leuk zuke kids.... :s
maar mooie taart en veeel lekkerder dan appeltaart!

3

Whoehahahahaha!!!!  Geweldig!!!! Je hebt het wel perfect opgelost zo!

Wat een strak exemplaar! Supermoeilijk plaatje, maar gewoon helemaal goed gedaan!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

4

Goed!
Mijn kids eten ook marsepein hoor. Eigenlijk eten er twee de marsepein (en die laten de rest van de taart staan, die nummer drie dan maar opeet, want die lust geen marsepein!)

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

5

Jeetje wat knap gedaan zeg! Moet wel zeggen dat ik er te weinig verstand van heb om zonder je informatie erachter te komen wat het zou kunnen zijn. en dat ligt neit aan jou puzzeltallent hoor. Integendeel. Dit is heel kano gedaan!

6

wow wat een knap creatie! Petje af hoor!

Groetjes Tweety!

7

hahaaa inderdaad prima opgelost! Mooi zeg!

8

Wauw dat is gaaf gepuzzeld!

Life is uncertain... do the wud first! ;)

9

Zo h

Je hart fluitsert, luister goed!

10 Laatst bewerkt door mijk (21-01-2008 14:09)

Ach Irma mijn man is wat dat betreft een echte man. Hoe vonden ze de taarten: nou prima... Was het lekker. Ik weet het niet ik heb Herschel gegeten (zo heet de sateliet..) En zei er dan niemand iets. Weet ik niet meer hoor....

Volgende keer breng ik ze even zelf ;-)

11

Ziet er mooi uit!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

12

Ik mag toch hopen dat je taart van gewoon bisquit gebakken is ;) ? :lol: Geintje hoor. Maar je taart is super geworden. Leuk thema.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

13

Mooie taart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

Ha, die ziet er  heel erg "spacy"uit!!!!
Goed nagemaakt!!!

15

Mooie taart............en ik herken de man :D

Alles goed???? nee 3 fout

16

goed gepuzzeld! dit is zeker een moeilijk plaatje.

groetjes Ria www.ricake.nl Eetbare printservice(ruim 11 jaar ervaring) workshops & verkoop benodigdheden, auteur.
mede-organisator www.taartentrends.nl @Utrecht.

17

Dat is nog eens een goeie oplossing....hij is GEWELDIG!!!

Ik heb ook zulke kinderen...als ik niet goed oplet is er ineens wat lekkers foetsie hi hi hi hi hi

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl